Nekad rasmus1111 | Medlem ansökning (Lilleman)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus1111

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus

Vad är ditt discord namn? rasmus04

Vad är ditt födelsedatum? 19 Augusti 2023

Berätta om din karaktär. Möt Elvin – en ung själ på 19 år, född och uppvuxen mitt i hjärtat av Stockholm. Med en evig glimt i ögonen och ett hjärta fyllt av omsorg är Elvin välkänd för sin förmåga att dela glädje och empati med de omkring sig. Trots att han har kämpat sig igenom en utmanande barndom, en tid där han tvingades möta svårigheter som inkluderade våld från de personer som skulle vara hans trygghet, har dessa prövningar inte slocknat hans innersta kärlek till livet. Tvärtom har de drivit honom till att sträcka ut sin hand och sprida värme omkring sig.

Vad kan du bidra med till serverns RP? skoj, rolig RP vet regler, att jag vill förbättra andras och min upplevelse

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? spela för motpartens vinst" i ett scenario innebär att agera eller fatta beslut som gynnar den andra parten eller sidan, även om det kanske inte är till ens eget direkta fördel.

Hur hittade du Unive? fick en inv av mina vänner som sa att det var väldigt roligt

Vidare till mutlig intervju. Lycka till! du har 48h på dig annars blir du automatiskt nekad.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka