Inaktuell RASMUS1 | Ansökan till Staff[Karimoooooo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmus.

Icke Medlem
Meddelanden
321
Reaction score
261
Vad är ditt namn i verkligheten? rasmus

Ditt discordnamn: RASMUS#7840

Ange ditt födelsedatum 29 Oktober 2008

Varför ska just du bli staff? jag skulle vilja gå med i staffteamet just för att jag på senaste märkt hur pass mycket jag faktiskt brinner för denna server och därefter vill hjälpa till med att föra serverns rp framåt och förhoppningsvis lyckas få den till en nivå som är stabil och rolig för båda parter. Jag vill tillföra med så mycket jag kan för att lyckas få bort samt lära serverns spelare att ta sin rp till en ny nivå när de begår regelbrott eller på annat sätt sänker rp nivån i ett scenario. Jag är extremt aktiv och försöker att ha lärt mig nya saker vid slutet av varje dag vilket jag tycker har ökat nivån på min rp samt hela min syn på rpn. främst efter att jag tog del utav krimvärlden så har mina kunskaper ökat mycket på en rätt så kort tid. Jag är en grabb med bra driv som har lätt för nya lärdomar och sätter mig in i saker som jag verkligen vill.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? helger typ 8 timmar bror på vardagar 4-5 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? 4 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej men kan all commands typ
/giveitem id (man ger en spelare ett föremål)
/tpm (man teleporterar till utsatt plats på gps/kartan)
/toggleid (ser spelare runt omkring ens id)
/togglename (man kan se en spelares steamnamn)
/who (man får upp en spelares olika ig roller såsom t.ex medlem/ medlem + kriminell)
/freeze id (man fryser en spelare på den plats han står så han ej kan röra sig)
/noclip (man blir osynlig för att kunna specca olika scenarion utan att spelarna behöver vara medvetna om det)
/dv/dv 10, 50 osv (man tar bort/despawnar en bil som bara står trasig eller dumpad och tar på serverns ork)
/sv (servervakts chatt)
/sc (staffs chatt)
/ooc (skriver ett meddelande som inte bara skickas ut till folk nära dig utan till hela servern, t.ex för att be folk att sluta flöda)
/setjob id (anställer en spelare till ett yrke)
/revive (ressar mig själv)
/revive id (ressar en annan spelare)
/spec id (speccar en specifik spelare)
/skin id (ger en spelare skin så den kan ändra t.ex ansiktsform när det buggar igenom masker osv)
/kick id (kickar en spelare)
tror jag har glömt några men de e dehär jag kan

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? jag kan jobba med allt o skulle vara roligast o jobba med don o jobb ock krim

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka