Nekad rasmus winther | Medlem ansökning [Lallar3n]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus winther

Icke Medlem
Meddelanden
24
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198820486468/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Rocket Profs#8940

Vad är ditt födelsedatum? 4 Februari 2007

Berätta om din karaktär. rasmus winther e en kille som är modig han tittar mycket på jobb och många möjligheter för han. han växte upp i norge o flyta till Sverige med min mamma och pappa han e som en ett ensambarn .ett jobb ville han ha så han sprang hem o titta efter något jobb han hitta massa bra jobb som han gilla typ Polisen,Mekonomen,Falk,Aoutoexpresen,vianor de va dom han hitta han valde Polisen men han misslyckades.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Få tillgång till perks som t.ex blocket och andra jobb som tillexempel Mekonomen.men såklart bidra till en bra community och att roleplayet ska bli så bra som möjligt, sant att utveckla mitt egen roleplay.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? bra server allmänt, bra staff/mod, bra och seriös roleplay, många bilar och funtioner, och såklart trevliga människor.

Hur hittade du Unive? Laddade ner FiveM letade servrar och hitta den o såg att den va bra så forsat spela på serven

Vad har du för mål med ditt rollspel? att kunna bidra till en massa community. och utveckla mitt roleplay till en så pass hög nivå att jag nästan kan göra vad jag vill. men även känna många fler människor för alla har varit nybörjare någon gång.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? om jag ska va ärlig så är de att få fet bil o få bra jobb många kompisar många kontakter.och såklart bidra till en rolig o bra community.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej faktist inte har varit inne i många servrar o dom va inte så bra sen hitta jag den här och har bara spelat på den hära serven sen jag lada hem FiveM

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja tack kommer inte fråga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka