Nekad Rasmus Törnblom | Ban Överklagan [Tornkvist]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmus Törnblom

Icke Medlem
Meddelanden
27
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881025139/

Ditt Hex-ID: 110000136e1ac73

Vad är din discord tagg? Rasmus.T#9828

Vem var det som bannade dig? Tornkvist1

Hur lång tid var din ban? 1 dag 2 tim

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: aha.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Oke. Staff valde att banna mig för att jag riktade pisol mot en oskyldig och tvingade på ett sätt att han skulle sälja bilen till min polare.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Först skulle jag sälja min Mercedes Amg gt 63 s till en gammal polare men han hade tyvärr inga pengar. Han sålde sina 2 bilar och det tog ett tag och så fick jag ett bar bud på bilen så jag sålde den och sen ringde min gamla polare då och ville köpa den och då sa jag till honom att bilen redan var sold. då blev han riktigt arg. Jag då sedan på kvällen hittade denna person som jag sålde bilen till och sa till han att min kompis ville köpa den först av mig men då jag sålde den så han vill köpa av ägaren då. Han sa okej och så ringde jag hit min polare då och han kom så klart på en sekund ahah. Sak samma han kom till piren och skulle köpa bilen men han ville inte direkt sälja den men då skrev jag till min polare och frågade om jag fick rikta pistol mot han då skrev han DU SKA FUCKING GÖRA DET. Då var jag tvungen så vi tog honom till stranden och då riktade jag och min kompis sa: Nu vill du sälja va och så sa jag att han skulle sälja den till min polare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att det inte är en felaktig ban men liksom det är ju folk som gör exakt såna här saker mot mig liksom. Förlåt Uniive

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Locall ooc och 1 timmars bans typ.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. Jag hade kunnat fråga lite snälla istället för att ta upp pistol.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja till 100%. kommer inte göra om detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka