Nekad rasmus ström | Whitelist ansökning [minierkan]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus ström

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198843253229/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Ström

Vad är ditt discord namn? razze101

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2004

Berätta om din karaktär. min gubbe heter rarre ström och växte upp i mitt i staden, är i 25 års-åldern och har mycket intresse för bilar. jag kan väldigt mycket om olika bilmodeller. har sen när jag var väldigt ung haft instresse för att mecka med bilar och min största dröm är att bli bilmekaniker på Mekonomen. brukar även åka runt och hänga med vänner i min opel som jag haft sen jag var 18.

Varför ska just du bli whitelistad? jag vill bli whitelistad för att det behövs jobb och jag vill kunna bidra med det och hjälpa till. skulle verkligen vilja kunna jobba med andra grejer också.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag tycker om denna server väldigt mycket. har spelat väldigt mycket på denna server senaste veckan och vill verkligen fortsätta med det.

Hur många timmar har du på FiveM? 20 timmar

Hur hittade du Multistaden? min kompis visade mig det och jag fastnade direkt.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka