Nekad rasmus ström | Whitelist ansökning [Dansken] [Mackan Me1ster]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus ström

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198843253229/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Ström

Vad är ditt discord namn? razze101

Vad är ditt födelsedatum? 30 Maj 2004

Berätta om din karaktär. han heter Rarre Ström och har bott här hela livet, hela hans uppväxt var väldigt annorlunda för hans familj var väldigt rik. hans pappa var mäklare och hans mamma advokat, han var även mobbad i skolan men bara för att dom andra ungarna var avundsjuka för att hans familj var rik. när Rarre skulle välja gymnasium så ville han verkligen gå fordon men hans mamma och pappa ville att han skulle gå ekonomi. han blev tvingad till att gå ekonomi men efter ett år så hoppade han av skolan och flyttade ihop med sin farbror som var bilmekaniker på mekonomen. ända sen dess har han velat jobba hos mekonomen. just nu är han 22 år gammal och åker runt i sin opel som han haft sen han var 18. hans största dröm är fortfarande att bli en bilmekaniker.

Varför ska just du bli whitelistad? jag är online väldigt ofta och spelar inte på någon annan server så kan vara inne och hjälpa folk väldigt mycket. jag är seriös när jag spelar och åker inte runt och lallar. ifall jag blir whitelistad så kommer jag kunna få bättre jobb och därför av spela ännu mer och hjälpa till så att det inte blir ont om folk som jobbar.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag tycker om denna server väldigt mycket. har spelat väldigt mycket på denna server senaste veckan och vill verkligen fortsätta med det. jag känner att jag vill ta mer ansvar också. älskar konceptet med att ha en fungerande stad och gillar även gta.

Hur många timmar har du på FiveM? 20 timmar

Hur hittade du Multistaden? min kompis visade mig det och jag tyckte det var väldigt roligt.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej det har jag inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej det gör jag inte.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka