Accepterad rasmus ström | Ban överklagan [Ax3l]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus ström

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198843253229/

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: razze101

Vad är din discord tagg? razze101#0597

Vem var det som bannade dig? ^8Ax31

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? RDM

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag slog en person.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. först var den någon som krockade i våran bil sen körde dom över min kompis, efter det åkte dom iväg. sen kom dom tillbaka och dödade min andra kompis och försökte även döda mig men jag dödade han i självförsvar då för att inte dö själv för att jag är säker på att han tänkte döda mig för han sprang emot mig efter han dödade min kompis.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker det var en felaktig ban. jag gjorde inte något annat än att döda honom i självförsvar och vad ska jag annars göra? låta han bara döda mig?

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit det för jag tar det här spelet seriöst.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kanske kunnat springa därifrån men han som jag dödade i självförsvar hade redan dödat mina kompisar och jag hade nog inte hunnit springa därifrån. vill bara säga att det inte var några poliser på servern vid tillfället för vi tänkte ringa polisen men ingen svarade.

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag tänker inte slå personer även fast dom dödat mina kompisar för vill inte bli bannad igen.

Har du läst våra regler? Ja

Om det är andra spelare som bryter mot regler så säger du till Staffs.
Bara för att andra bryter mot regler ska inte du göra det. Det blir liksom en ond cirkel om alla tänker så.

Om det är andra spelare som bryter mot regler så säger du till Staffs.
Bara för att andra bryter mot regler ska inte du göra det. Det blir liksom en ond cirkel om alla tänker så.

hur blir det med min ban? vi ringde polis men det var inga inne på servern. tycker 10 dagar är lite mycket visst jag gjorde fel i att döda honom det kan jag erkänna men visste inte vad jag skulle göra för han dödade båda mina kompisar och tänkte döda mig också.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka