Nekad rasmus pär | Whitelist ansökning [Minierkan] [Tha Gaymers]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus pär

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Användarnamn: rasmus pär

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199093946057/home

Vad är ditt namn i verkligheten? huse

Vad är ditt discord namn? Big Ay724#9547

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter rasmues pär jag är 20 år gammal och jobbar som gruvarbetare Han lever ett roligt liv med hans nära och kära när han jobbar hårt som gruv arbetare Rasmus bor vid motellet jämta hans bra vän Lars Olof, Rasmus har några bilar men inte dem dyraste för som gruv arbetare känar man inte jätte mycket Rasmus har bott i sverige cirka 3 år, han flyttade ifrån Norge när han var bara 17 år, hans mammma vägra flytta till Sverige för hon gillade Norge.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag vill bli whitelisted för jag älskar rp och enligt mig är jag rätt så bra på att rp, med att hålla mig in charecter och inte gå ooc, jag kan bra Svenska så då kan jag kommunicera bra med alla personer jag stötter på under min tid. Jag vill också bli för jag har många olika gubbar med olika utsende och olika personligheter som blir ju roligt om man blir utråkad på en gubbe. Jag är också bra med att vara polis så om någon dag jag ansöker om att bli en polis. då har ni en bra och bra lyssnare polis.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill bli whitelisted för jag älskar rp och så har jag redan spelat lite men man kan ju inte få så många bra och sköna jobb som icke whitelist och jag vill så järna jobba på the palace med min vän lars olof som jopbbar där nu. Jag har också hört man kommer mycket längre inom RP när man är WL och det känns bara mycket bättre. Det är också många jobb jag vill testa på t.ex sjukvårdare eller även polis för det låter riktigt roligt och skönt som sagt.

Hur många timmar har du på FiveM? 203 timmar

Hur hittade du Multistaden? tiktok och youtube

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? nej men warning

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar bara multistaden men innan de så körde jag stockholmberget men nu är de nere så kom till multistaden istället

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka