Accepterad rasmus pär | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus pär

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077735362/

Ditt Hex-ID: 1100001429b3bc2

Vad är din discord tagg? 9an#9547

Vem var det som bannade dig? kazlick

Hur lång tid var din ban? permament

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? för tagit pengar från bilfirman

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag tog pengar från kassan och gjorde ett fel genem att jag bröt mot surver reglerna och ångarar de så mycket men har vart bannad nu i nästan 6 månader saknar och köra på surern jag unska jag kunde komma tillbaka till suvern men jag det är ju mitt fel jag borde ju inte ta pengarna men alla andra i survern hade pengar och allt bilar allt va ba tvungen hade inga pengar men ja det kommer aldrig hända igen jag svär

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade vaknat upp och börjat spela och jag va ju bitränade chef i bilfiramn så jag har rätt att kolla i datan så jag tog ut pengar runt 500000 jag unska jag kunde spola tillbaka och göra bättre jag kollar alltid på varenda strem på unive men jag har förändrats och ja är redo föt att börja igen och jag kommer aldrig gö om de förut så körde jag ba för pengar o de men nu kommer jag satsa på att göra mitt bästa och skapa så roliga senarion det bara går

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var jag som gjorde fel jag bröt mot reglerna nåt som är fel och jag ångarar det kommer ej hända igen och det har gått så lång tid nu snart 6 månader har jag inte kunnat spela på survern men jag är redo nu för att vara en medlem i eran surver

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. hade lärt mig och bete mig och läsa reglerna bättre och följa dom

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara låta bli och ta dom där pengarna det va dumt av mig att göra så men det kommer inte hända jag lovar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja har lärt mig allt om rp och senario och att aldrig ta pengar från kassor att rp mig tills jag har en bra karätär förlåt om jag har slösat eran tid och jag hoppas jag få komma tillbaka till den underbara survern tack för mig/ och har aggeriskons problem allså bytyder kan ej skriva så bra och inte så mycket men om den blir nekad vet ni vrf jag ej kan skriva mer

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka