Nekad rasmus pär | Ban överklagan [Patrik_]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

rasmus pär

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093946057/home

Ditt Hex-ID: mirza220

Vad är din discord tagg? Big Ay724#9547

Vem var det som bannade dig? Kazlick

Hur lång tid var din ban? permbannad

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? för tagit pengar från kassan och ångrar de

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag va en riktig idiot som tog pengarna från kassan men jag tog dom för alla mina vänner hade pengar men jag hade inge ting jag unska jag kunde spola tillbaka i tiden för då skulle jag vilja se mina föreldrar som gick bort har varit ledsen alla dom här dagarna och unskar jag får komma tillbaka till survern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag behövede pengar så tog pengar från kassan de e så att alla mina vänner hade pengar bilar allt men inte jag dom va skit rika och har inte så mycket pengar in game så behövde men ångrar de så mycket och sak aldrig gö om de men ljug till staff att jag inte gjorde de för ville inte skämma ut mig för det va min enda vän in game så sa att jag inte gjorde de

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej jag gjorde fel och ångrar de

Hur många tidigare avstängningar har du? 7

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lärde mig och bete mig och läsa reglerna bättre

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara inte rört den där kassan men jag ber varje dag på att komma tillbaka till survern

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jätte mycket snälla kan jag få komma till baka får jag en till chans ber er

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka