Nekad rasmus pär | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

rasmus pär

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077735362/

Ditt Hex-ID: 1100001429b3bc2

Vad är din discord tagg? Big Ay724#9547

Vem var det som bannade dig? cristoffer

Hur lång tid var din ban? 9 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? rdm

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag rdm som är fel och är en regel i unive som jag råka bryta

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag såg en fäll kniv och sen så var det en grab som hade en gram weed så jag fråga kan jag få en sen sa nej din busunge då så sa jag kom hoppa in i bilen och sen tog jag han till en parkering och kniv huggde han som är jätte fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var jag som gjorde fel jag borde inte dödat han borde ba skita i han

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lärde mig och bete mig och läsa reglerna bättre

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara skita i han och inte rört kniven borde ba låta den va

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jätte mycke ska aldrig gö om de lovar tack för ni finns alla supports utan er så hade denna surveren inte vart bra

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka