Nekad rasmus pär | Ban överklagan [Gumbo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus pär

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199093946057/home

Ditt exakta steamnamn under tidpunkten du blev bannad: mirza220

Vad är din discord tagg? Big Ay724#9547

Vem var det som bannade dig? ~gudrun schyman

Hur lång tid var din ban? : 6 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? halv occ

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag slog en grab som va staff tror jag men de va också hans fel att sno min bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag va med mina vänner och då så kom en grab och sprang och de va en staff som förskökte sno min bil och då sa vad gör du då sa han inget sen sa han förlåt och då jag det är ok sen sa han vill du möka då sa jag ok sen slog han mig och dom min kompis en kniv och slog han sen slog han mig sen slog min kompis han sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag erkänner att de va fel och bråka men han har inte rätt och ta min bil

Hur många tidigare avstängningar har du? 4

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag lärde mig och bete mig och läsa reglerna bättre

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att bara gå därifån men han borde inte sno min bil

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte slå vem som helst

Har du läst våra regler? Ja

Det känns osammanhängande samt ologiskt att du blev bannad för OOC för att du slog ned någon

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka