Nekad rasmus pär | Ban överklagan (Flygplan)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus pär

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077735362/

Ditt Hex-ID: 1100001429b3bc2

Vad är din discord tagg? 9an#9547

Vem var det som bannade dig? ~Achooo

Hur lång tid var din ban? permament

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? bannad för bannad på dc

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag av bannad i dc

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag har inte spelat unive nu på 6 månader för vart bannad jag har ångrat allt jag gjort saknar och rp på surevern jag har blivit gette bra på rp men nu har jag saknat och rp just här unska jag kunde komma tillbaka bli typ nån mekonom elle nåt jag hade gjort exxakt allt för och komma tillbaka

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var jag som gjorde fel ni hade unbannt alla sen så skrev jag report om jag kunde bli unbannad på dc sen banna ni mig ni hade ju wipeat alla banns så ville satsa på den här jag ber om ursäkt om jag har stört er eller nåt men vill ba komma tillbaka snälla kan inte får börja om ångra exakt allt jag gjort

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. lärde mig och bete mig läsa reglerna och lärt mig av mina misstag och följa reglerna hela tiden

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att först inte skulle bli bannad att tänka innan jag gör nåt

Har du lärt dig någonting efter din ban? mycket har lärt mig allt brukar alltid kolla på vedios på youtobe där folk rp jätte bra på unive saknar suvern förlåt dör om jag har slösat erna tid

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka