Nekad rasmus pär | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus pär

Icke Medlem
Meddelanden
93
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199077735362/

Ditt Hex-ID: 1100001429b3bc2

Vad är din discord tagg? 9an#9547

Vem var det som bannade dig? falken

Hur lång tid var din ban? 3dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? halv occ

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag bröt mot reglerna jag gjorde fel och jag unska att jag kunde spola tillbaka och göra bättre i för mig och jag vet själv att jag gjort fel

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle köpa en bil sen swisha jag han och sen så sa han aa här du får nycklarna men jag ba du måste ge mig ägar beviset han ba hur gör man de jag ba du vet hur man gör lek ej dum och killen jag köpte bilen ifrån kände jag och jag har köpt bilar ifrån han så han vet hur man gör sen han ba jag har glömt sen jag ba muskel trasnsforvehckel sen han ba ok sen jag åkte på ban och vet själv att jag gjorde fel

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var jag som gjorde fel och ångrar de kommer aldrig hända igen lovar

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag lärde mig och bete mig och läsa reglerna bättre och tänka innan gör nåt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? att ba inte säga nått occ de ska aldrig hända igen jag lovar

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jätte mycket jag lovar det ska aldrig hända igen

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka