Nekad Rasmus Fröderberg | Medlem ansökning [ZevenDot3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmus Fröderberg

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? Ralle#7150

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Ja min namn i spelet är Bert Karlsson och han är en snäll och bra kille som växte upp på landet. Han hade svår i sin familj dom va alkolister och dom rökte hela tiden både mamma och pappa dom hade lixom inte någon tid med mig nät jag va hungrig så gav dom mig alkohol för att jag skulle bli lungn och mätt och sen tvinga dom i mig cigarretter. Döm hade inte tid att göra saker med mig dom skulle lixom bara åka till Systembolaget för att köpa sprit och när man hängde med där ca det inte roligt heller för dom öppna bara flaskor och burkar som bara den där inne för att dom inte hade druckit på länge. När Bert hade blivit större så flyta han ut direkt för han ville inte va kvar i det hemmet för han ville inte se sina föräldrar fulla och utslagna hela tiden.

Bert tycker om att vara med vänner och och hitta på saker som att köra bil och vara på bilträffar det är lixom hans liv han har tyckt om bilar länge, jobba tycker Bert också om.

Ja Bert är just nu 33 år gammal och han tycker att tiden har gått fortare och fortare efter han lämna sina föräldrar i en annan stad

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bli medlem på unive för att jag kan bidra med bra och social rp som kan leda till många bra scenarion som är roliga samt kreativa och dessutom har jag rpat mycket på denna server har spelat på denna server nästan 4 månader och om jag blir medlem så kan jag utveckla min rp och därifrån kan jag skaffa ett jobb på polis eller någon liknade jobb där man träffar nya folk.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för att båda parterna i ett scenario kan vinna. Det gör så att scenariot blir kul för båda parterna och inte bara för en part.

Hur hittade du Unive? Jag hittade unive när jag var hemma hos min polare då såg jag att han spela någon slagits Gta och då fick jag testa och det va det roligaste spelare jag spelat.

Du har 24 timmar på dig att ta din muntliga intervju!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka