Nekad Rasmus Fröderberg | Medlem ansökning [R4inbowtail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmus Fröderberg

Icke Medlem
Meddelanden
12
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Fröderberg

Vad är ditt discord namn? ralle7150

Vad är ditt födelsedatum? 10 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Mitt namn är Bert Karlsson, jag är född 1990, När Bert va barn bodde han med sin mamma och pappa på landet han va en lyckligt barn han fick nästan vad han ville som barn men när han vart äldre runt 14 15 år så fick han en moppe och han va jätteglad över det men när han vart 18 år gammal så hände det en tragisk sak hans mamma dog i en hjärtinfarkt och då va det bara Bert och hans pappa, Bert pappa va ledsen över vad som hade hänt och såklart va Bert ännu ledsnare då det va han mamma och den bästa han skulle få och ha, men runt 20 års ålder så bestämde Berts sig att flytta från sin pappa på landet och flytta in i storstan där han hade en massa vänner från när han gick i grundskolan, så han bestämmer sig för att flytta in hos en gammal vän som heter Bosse han va en fantastisk vän och han har aldrig svikt Bert någonsin. Efter bara några månader efter dom flytta ihop så kände Bert att han ville bo helt själv och försöka bygga ihop en ny familj så Berts pappa skulle bli glad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Det är nog att jag ska försöka göra så att min rp ska bli bättre så att scenarion och andra saker som händer blir bättre och att alla ska få det roligare på serven.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det betyder att, du ska inte behöva vinna alla scenarion, du ska spela för att ha kul med dina vänner och inte göra det tråkigt för andra eller förstöra ett bra scenario bara för att du vill vinna.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Att man ska bete sig vettigt och omtänksamt på alla, att ha respekt för andra personer, inget utsättande för kränkande handlingar varken verbalt eller skriftligt, rasism eller hat på någon på grund av någons religion är förbjudet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelet RP i snart 3 år och har bland annat varit på flera olika servrar och har lärt mig mig mycket under dom åren.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Det är nog att jag en en rolig människa och får alla att skratta, och gillar att prata med nya folk och med folk som man har känt väldigt länge-

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Ej tagit sin muntliga intervju inom 48h!

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Din Medlemskaps ansökan har nekats.
Tråd låst och flyttad till Medlemskap Ansökningar - Arkiv.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka