Accepterad rasmus eksell | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus eksell

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/raz_06/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? R10@0976

Vad är ditt födelsedatum? 12 Oktober 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Olle Svenson som är en väldig glad man och jag är 21 år gammal (1999) och jag kommer ursprungligen ifrån Irak och bodde där tills jag var 14 år gammal. Jag flyttade sedan till Stockholm som flykting och bodde på ett boende pga. att mina föräldrar blev kvar i Irak så jag hade absolut ingen. Jag bodde på boendet och lärde mig språket mer och mer. Jag kunde nu svenska så bra (efter 6 år på boendet så var jag fullt klar för livet i Sverige. Så jag lämnade boendet och flyttade till en förort i Stockholm centrum. Tråkigt nog så hamnade jag Olle i fel umgänge och joinade deras gäng, jag blev mer och mer som personerna jag hängde med och det var rätt så aggressiva, kriminella och minst sagt olydiga personer... Jag började med små kriminella saker redan då typ som små kiosk rån, knark langning osv osv tills jag fick problem med ett annat gäng på andra sidan min förort.. WW MF GANG kallades dom. Det blev skott lossningar, knivmord och helt enkelt tjafs, tillslut så orkade inte jag (Olle) det där så jag valde att flytta från Stockholm till Unive för att starta mitt nya liv och få mer möjligheter här i stan. skaffa jobb osv osv.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag kommer bidra med bar rp och roliga secarion för alla spelare på servern. jag kommer även spela så att det är kul för alla som är med. låta folk få testa på olika saker tex köra mina bilar vara trevlig och att ha kul.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det verkar vara en seriös rp server och det finns bra staffs och supports som är aktiva nästan hela tiden. Den verkar också vara en roliga server med snälla personer och en bra community. Det verkar cockså vara väldigt seriös rp och alla som jag har sett streama eller på youtube vekar ha det jätte kul. Det är väldigt aktivt mellan gäng och polis så det händer väldigt mycket så det blir inte tråkigt.

Hur hittade du Unive? streamer (cosmo_bt) och även youtube

Vad har du för mål med ditt rollspel? att få så många kontakter så möjligt, lära känna massa folk och bli vänner med dem. Även bygga upp en community inne på servern. Att skaffa ett jobb och att ha kul.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att få vara med i staff teamet :)

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag förstår

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka