Nekad rasmus eksell | Medlem ansökning (alexander2005)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

rasmus eksell

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
5
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198120346802/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Eksell

Vad är ditt discord namn? RAZ_09#1828

Vad är ditt födelsedatum? 13 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Jag heter olle svenson är 20 år jag gillar att hålla på med bilar jag är riktigt glad snäll omtänksam och seriös.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag vet att många som ansöker och väntar på intervju väntar på svar alldeles för länge och frågar efter ansvariga i icke medlem chatten på discord servern och då tycker jag synd om de att de aldrig får sin intervju och jag vill hjälpa till med det och det skulle vara kul för mig att vara medlemskapsansvarig då jag får träffa mycket nytt folk då och jag ansöker om ansvarig för det då av mest den anledningen jag precis skrev och lite också för jag vill att det är roligare om fler är medlemmar för då finns det mer personal på alla jobben och de krävs RP för att vara medlemmar och då höjs RPn på servern om de är tvungna att ha det för att bli medlem. jag ser också att många ansöker till medlem och då vill jag hjälpa till att kolla de ansökningar och antingen godkänna eller neka.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Unive är en väldigt bra gjord server, det är en av få servrar man kan ha roligt på när det gäller RP. Man får verkligen en bra känsla. när man spelar på den. Alla är så snälla också

Hur hittade du Unive? Jag sökte på youtube gta roleplay och då kom det upp en som spelade på Unive servern.

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att bli stor och hjälpa folk att komma högre.

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att bli admin och få folk att må bra.

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Nej jag spelar bara på Unive just nu.

Tillbaka