Nekad rasmus eksell | Ban överklagan [JOJO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus eksell

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198881749010/

Ditt Hex-ID: 110000136ecb812

Vad är din discord tagg? RAZ_09 #1828

Vem var det som bannade dig? Eken

Hur lång tid var din ban? 30 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Connection rejected by Philip320's server: Du har blivit avstängd för: powergaming, rdm, undviker staffs, sunt förnuft ~Eken. Återstår: 25 dagar 6 timmar 1 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Vet ju inte det var min 8åriga kusin som spelade han trodde det var vanliga gta för jag hade det uppe. Så antagligen slogs han och körde inte lagligt.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade det uppe och satt i en buske för jag behövde gå på toa och då började min 8åriga kusin spela.Han trodde det var vanliga gta så han slog folk dödade några och körde olagligt.Sedan när jag kom tillbaka var jag bannad i 30 dagar.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en rätt ban men det var inte mitt fel.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad för att jag körde voi mitt i vägen och sedan det har jag inte gjort det så lärde mig det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Stängt av spelet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Att inte låta mina kusiner spela.

Har du läst våra regler? Ja

Tyvär kan vi inte utgå ifrån att din kusin spelade på din dator, det är ändå ditt ansvar att holla koll på vad han gör på servern om du låter honom spela men det kan vi staffs här på Unive.se inte utgå ifrån. Du har även tre bans.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka