Inaktuell rasmus eksell | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus eksell

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ditt discordnamn: R10#0976

Ange ditt födelsedatum 17 Augusti 2007

Varför ska just du bli staff? Den stora anledning till varför ni ska välja just mig som staff är för att jag är en extremt engarerad person som gör allt för att ha så roligt och fritt som möjligt när man rpar. Jag kan även föra diskutioner bra gent emot andra! Jag gillar rättvisa väldigt mycket, jag tycker liksom att rätt ska vara rätt och fel är fel om du förstår. Jag skulle även passa som staff tror jag för att jag är lite äldre och har inte svårt att ta emot mig det andra säger, jag gillar att ge och ta i en diskussion osv. Jag gillar även att se hög rp så det är just därför jag vill kunna specca och hålla koll så att folk håller sig inom riktlinjerna och följer reglerna. Folk kommer göra fel ibland så är det bara. Då får man banna dom en kort period och hoppas att dom lär sig. Jag har även inte problem med att unbanna någon om dom skulle komma med bra bevis och jag faktiskt har gjort ett fel, jag som sagt vill att rätt ska vara rätt och fel är fel. Jag kan alla reglerna bra också har suttit och läst igenom dom extra nu innan jag gjorde denna staff ansökan och det är självklart dom reglerna jag kommer hålla mig till. Kommer även våga säga emot om jag ser något korrupt och något inte gå rätt till. Och sen vill jag tillägga att jag även tycker det är fett att följa andras rp story lines! :) Och hjälpa dom framåt liksom, och förklara för folk hur dom kan förbättra osv (lära är nyckeln). Jag tycker även att UNIVE är en riktigt rolig server eftersom det är så många spelare, och juste därför så krävs ansvar och att det finns aktiva staffs, och jag är som sagt väldigt aktiv. Och vi säger om en högre staff säger till mig så är det hans beslut jag kommer lyssna på tills någon ännu högre säger något annat. Och jag är inte rädd för att göra beslut, om jag gör fel så är det så och då kommer jag få mina konsekvenser men eftersom jag har läst på reglerna branu så borde det inte vara några problem. Jag tycker även att du borde välja just mig som staff för jag har varit aktiv på den här servern länge och har koll på vilka dom flesta är osv, vilka som är problem och vilka som har bra RP. Hoppas att det här duger eftersom jag verkligen vill vara staff här på unive ! Och sen är jag även soppas mosig så jag alltid kommer ta ärendena själv med dom som jag ska be komma support, alltså inte ha med obehöriga i samtalet då jag vet själv att det är väldigt jobbigt. Ska man va staff så ska man ha bollar att kunna sitta och ta ärendena själv. Sen kan mansjälvklart fråga någon högre uppsatt!

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? 4timmar dag helger 8 timmar

Hur länge har du spelat på Unive? Sen 25 september 2020.

Har du tidigare erfarenheter som staff? ja har faktiskt varit staff på en annan rp server men ble v inte tryg så jag sluta på den men fick med mig lite erfarenheter

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? RP

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka