Accepterad rasmus eksell | Ansökan till Servervakt [Tuggummi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus eksell

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ange ditt födelsedatum 17 Februari 2006

Vad heter du på discord? Raz_06#1828

Mellan vilka tider kan du oftast spela? På vardagar kan jag spela mellan 16:00 till 21:00 på helger brukar jag spela från att jag vaknar kanske 12:00 till 02:00.

Hur länge har du spelat på Unive? 350 timmar ungefär 8 till 12månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle underlätta jobbet för staffs till exempel att jag står på torget och och en BMW M4 kommer och kör in i alla och då skulle jag ta och klippa det och ta deras ID och SV banna den personen och om någon dog så hade jag revvat dom. Jag hade också underlättat för staffs för dom små sakerna som om någon går runt med kläder som inte syns. Då hade jag sagt till dom antingen OOC eller med /m. Jag hade sagt till dom att byta kläder och om dom inte gör det så ger jag en till varning genom att kicka dom och skriva att dom ska byta kläder. Om personen inte lyssnar så antingen reportar jag dom eller så SV bannar jag dom för att dom inte lyssnar. Jag vill hålla koll på servern så att folk inte bryter emot reglerna som finns för att göra servern bra. Eftersom att jag spelar på en karaktär som är med i Old Riders MC så har vi rätt många scenarion med antingen andra gäng eller polisen. Om det är någon som inte kan betee sig då dom bryter mot reglerna stort så kommer jag klippa det och göra en anmälan på forumet. Som sagt jag vill kunna få folk att lyda reglerna så att man kan spela utan oro. Jag hänger rätt mycket på piren eftersom vi är en MC klubb så jag ser att det oftast förekommer VDM och jag vill kunna göra något åt saken.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill bli servervakt eftersom jag har på senaste tiden sett att det är många som bryter mot reglerna. Och därför skriver folk /report mycket. Och då blir det ett högre tryck på staff teamet och det blir mycket jobbigare för dem. Därför kan jag hjälpa till som servervakt att ge dem en svban/kick. Jag spelar mycket på servern och jag vill få en så hög RP nivå som möjlig och att alla ska ha kul. Nästan varje dag ser jag folk som lallar, VDMar och bara allmänt bryter mot reglerna, och staff teamet har inte tid att ta åtgärder för allt. Då tycker jag att det skulle passa väldigt bra att just jag, en vanlig spelare kan göra det, istället för att ödsla staff teamets tid.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? ag vill kunna åtminstone bidra till att försöka göra unive till en bättre plats men det kommer alltid finnas folk som inte bryr sig om reglerna och jag vill få bort så många regelbrytare som jag kan. Om någon t.ex. inte spelar efter suntförnuft så varna dom med /m och om dom inte lyssnar så hade jag kickat dom om det inte hjälper så klippar jag det och sv bannar dom sedan gör en anmälan på forumet.

Varför ska just du bli servervakt? Jag vill bli servervakt eftersom jag har på senaste tiden sett att det är många som bryter mot reglerna. Och därför skriver folk /report mycket. Och då blir det ett högre tryck på staff teamet och det blir mycket jobbigare för dem. Därför kan jag hjälpa till som servervakt att ge dem en svban/kick. Jag spelar mycket på servern och jag vill få en så hög RP nivå som möjlig och att alla ska ha kul. Nästan varje dag ser jag folk som lallar, VDMar och bara allmänt bryter mot reglerna, och staff teamet har inte tid att ta åtgärder för allt. Då tycker jag att det skulle passa väldigt bra att just jag, en vanlig spelare kan göra det, istället för att ödsla staff teamets tid.

Varför vill du bli servervakt? För att hög RP nivå är viktigt på en server såhär stor. Då jag är en seriös person som spelar på Unive och kan ta återgärder när det behövs/krävs. Jag vill hjälpa till att Unive går i rätt riktning och inte faller ihop. Så att vi tillsammans kan växa och skapa bra scenarion och ett bra community. Jag vet att jag inte hade abusat servervakt rollen för min egen fördel t.ex att jag krockar in i en vägg. Det är många som tar en plats på Unive förgivet men de som bryter mot regler ska inte få stanna kvar och spela på servern. Det tror jag att jag hade varit en mycket bra servervakt med mycketkoll på spelarna. Jag personligt hatar folk som bryter emot reglerna då jag har spelar på andra serverar där folk och staffs inte bryr sig alls.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? ja alltså jag kan alla en sjukvårdar ska kunna och de är : /revive (id) de inneär att jag återupplivar någon som kanske dog av en dysnc sen finns de också /kick (id) (andledningen) som innebär att man kickar någon sen finns de /dv de är att man tar bort ett fordon som kommer tillbaka efter en restart sen finns de /svban och de är att du bannar någon i en timme sen en till och den är /toggleid och de är att du ser nån id snabbar fast du kan även hålla in page down på tangentbordet

Är du whitelistad på serven? jajjemän

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans typ 2 eller 3 gånger för powergaming suntförnuft och fearrp men det var väldigt länge sedan

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej bara unive just nu,

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka