Nekad rasmus eksell | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rasmus eksell

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2006

Vad heter du på discord? Raz_06#1828

Mellan vilka tider kan du oftast spela? måndag: 19:00 till 23:00
tisdag: 15:30 till 23:00
onsdag: 15:30 till 23:00
torsdag: 19:00 till 23:00
fredag: 15:30 till 00:00 +
lördag: 11:00 till 00:00+
söndag 11:00 till 23:00

Hur länge har du spelat på Unive? 350 timmar ungefär 8 till 12månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Om jag skulle bli servervakt skulle jag såklart kicka/banna folk ifall det behövs. Jag kommer liksom göra som servervakter ska göra alltså hålla koll så allting går rätt till i min omgivning. Som servervakt ska man ju inte åka och patrullera och kolla om folk gör fel som Staffs gör. Och om jag ser någon som inte följer reglerna så slipper jag skriva en /report då kan jag liksom avlasta staff teamet och ta det i egna händer. Men om större åtgärder måste göras så kontaktar jag såklart staffs.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? jag vill bli servervakt för att jag känner att jag är reda att ta min rp till en ny nivå, vilket jag nu känner mig redo för, jag kommer verkligen inte missbruka rollen som servervakt för att bara använda den för till exempel att ressa mig själv eller någon jag känner, jag kommer bara använda mig av min servervakt för scenarion då de verkligen behövs om till exempel jag blir vdm på torget osv.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle bidra med bra rp och dva söndriga och onödiga bilar som bara står överallt för det gör så det ser inte så bra ut. Och ifall någon bil går sönder där man spawnar på piren så dvar jag den. jag skulle också försöka hjälpa staffsen på det lila sättet som att bli servervakt och kunna sv banna folk när dom gör fel. sen skulle jag fixa på vianor för där är det mycket halv ooc och vdm och lall och då kan man ge dom en sv ban eller kick och sen ffå deras ban förlängd. sen skulle det också bli lättare att reporta större regel brott för man kan ha toggle id och då behöver man inte ta up skrivsaken för den förstör rpn lite tycker jag.

Varför ska just du bli servervakt? jag ska (kan) bli servervakt för att jag har en del erfarenhet inom staff arbete i andra servrar (mindre) som jag körde på tidigare och där var jag väldigt uppskattad som mod även fast jag var strikt med regler osv. Jag var endå uppskattad för att jag gjorde rätt för mig och bannade endast om de var någon som gjorde fel. Jag är även redo med /svban och /kick och att filma in om de är större scenarion jag vill ska tas vidare eller om personen som bannar vill försöka överklaga de så de finns bevis så blir de ett mindre support ärende/ban överklagan ärende. Jag har bra respekt mot alla i servern och är trevlig mot alla är väldigt social osv. Jag kan hjälpa vem som helst med det mesta. Jag rpar inom Gängkriminalliteten (Krim) Och inom de ser jag en väldigt massa fail rp som de inte blir några konsekvenser av med det menar jag typ när man rånar någon utan anledning om man kommer till ett knark ställe tex så kan dem inte säga bara såhär "Upp med händerna" direkt utan dem måste göra ett bra scenario av de och rpa sig till att råna/kidnappa man kan inte bara ta någon oskyldig som ska tjäna pengar de är väldigt fel anser jag och väldigt många andra. Men efter de senaste krim mötet har de blivit mindre när de togs upp men de är inte helt borta. Jag försöker undvika att banna någon om dem begår något regelbrott som inte behövs akut bannas mitt i ett scenario så man kan fortsätta scenariot utan att de blir weird. De har jag sett en del som blivit bannade mitt under ett scenario de är staffen som bidrar till failrp i dessa fallen men de är bra att de görs åtgärder.

Varför vill du bli servervakt? jag ska (kan) bli servervakt för att jag har en del erfarenhet inom staff arbete i andra servrar (mindre) som jag körde på tidigare och där var jag väldigt uppskattad som mod även fast jag var strikt med regler osv. Jag var endå uppskattad för att jag gjorde rätt för mig och bannade endast om de var någon som gjorde fel. Jag är även redo med /svban och /kick och att filma in om de är större scenarion jag vill ska tas vidare eller om personen som bannar vill försöka överklaga de så de finns bevis så blir de ett mindre support ärende/ban överklagan ärende. Jag har bra respekt mot alla i servern och är trevlig mot alla är väldigt social osv. Jag kan hjälpa vem som helst med det mesta. Jag rpar inom Gängkriminalliteten (Krim) Och inom de ser jag en väldigt massa fail rp som de inte blir några konsekvenser av med det menar jag typ när man rånar någon utan anledning om man kommer till ett knark ställe tex så kan dem inte säga bara såhär "Upp med händerna" direkt utan dem måste göra ett bra scenario av de och rpa sig till att råna/kidnappa man kan inte bara ta någon oskyldig som ska tjäna pengar de är väldigt fel anser jag och väldigt många andra. Men efter de senaste krim mötet har de blivit mindre när de togs upp men de är inte helt borta. Jag försöker undvika att banna någon om dem begår något regelbrott som inte behövs akut bannas mitt i ett scenario så man kan fortsätta scenariot utan att de blir weird. De har jag sett en del som blivit bannade mitt under ett scenario de är staffen som bidrar till failrp i dessa fallen men de är bra att de görs åtgärder.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive (id) så revvar du det id du skriver in /dv Då tar man bort en bil. /svban (id) så bannar man det id man skriver in i 1h. /kick (id) då kickar du det id du skriver in. Har några kompisar som är sv så har rätt bra koll på sånt. har även tittat på videor när folk gör staff och servervakt jobb så där har jag även lärt mig lite om hur man speccar som staff och allt möjligt.

Är du whitelistad på serven? japp

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans ag har blivit bannad en gång för streamsniping som var felaktig, jag och min kompis skulle trimma min bil så vi åkte till auto experten och sen när vi va där så va tydligen någon streamer där så jag blevbannad för streamsniping men sedan så blev min ban överklaga nekad sen har jag inte fått några mer bans bara kicks.

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej bara unive puss

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka