Inaktuell rasmus eksell | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

rasmus eksell

Icke Medlem
Meddelanden
61
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? RAZ_06#1828

Ange ditt födelsedatum 13 Februari 2006

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det var att jag har sett mycket folk som gnäller om att folk inte tar deras intervjuer eller kollar ansökningar. Jag vet att man inte ska gnälla om sånt men det är väldigt jobbigt när det händer och jag vill kunna få slut på det. Jag kommer kunna minska på allt gnällande samt så kommer jag kolla mycket ansökningar och ta många intervjuer. Ser jag att någon/några sitter i väntar på intervju så kommer jag förbereda mig direkt och ta dem med en så bra och trevlig ton jag bara kan ha. Samt så om dem inte klarar intervjun/ansökning så kommer jag direkt att hänvisa dem till att läsa på lite mer om unive's regler och allt annat sånt. Sen kan jag också fråga lite annat som gör dem mindre nervösa om dem nu är det. Att vara nervös i en intervju är ju naturligt men det kan kännas skönare om man får slappna av. Samt så kommer jag att erbjuda dem att skicka dm till mig om dem behöver någon slags hjälp gällande medlemskap..

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig för att som jag skrev förut så kommer jag att vara super aktiv, jobba bra, ta intervjuer bra, läsa igenom ansökningarna noga och tänka igenom mitt beslut, jag kommer att erbjuda hjälp med att dem kan skriva i dm om något strular eller om dem undrar något gällande medlemskap eller fivem servern i helhet. Samt så kommer jag alltid att tipsa dem om saker dem kan göra när dem blir nekade som till exempel att läsa på reglerna eller något sånt. Jag kommer samt att ta alla som sitter i väntar på intervju och läsa mycket ansökningar. Jag kommer då kunna göra detta runt 11:00-03:00 vilket är väldigt mycket tid för medlemskaps ansökningar/intervjuer. Något mer jag skulle kunna göra är att få dem att slappna av/bli mindre nervös då som jag skrev kan vara jobbigt och man kan säga/tänka fel. Det är också väldigt skönt att slippa vara nervös/stressad. En sak jag också skulle kunna göra är att tipsa lite om hur man ska rpa så man inte rpar på ett sätt där man får onödiga bans, support ärenden, mm.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska alltid bemöta folk med en trevlig ton och prata på ett lugnt och trevlig så dem hör allt du säger och uppfattar vad du menar. Samt så ska inte ens roll i discord kunna förstöra olika saker som konversationer, argument, mm.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle påverka rollen på ett sätt som att den är på ett sätt betydelsefull. Om jag ska förklara så menar jag på ett sätt där man på ett ungefär har "förtjänat" rollen genom att man läst på reglerna, uppfattat allt någon sagt/skrivit och att man helt enkelt är redo att ge sig ut i unive och utforska allt man precis "förtjänat". Annars hade jag också kunnat påverka den rollen att dem jag accepterar lyssnar på staffs och är trevlig mot alla på servern.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska kunna fatta/lyssna på vad folk säger så det går bättre för dig i framtiden men tanke på scenarion, bans och allt sånt. Men man ska också kunna rpa på ett roligt sätt och inte hindra sig själv för att verkligen utforska och kunna verkligen njuta av det man gjort för att "förtjäna" rollen medlem. Men man ska också som alltid kunna följa regler, ordrar från staffs och spelar.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ja det ansvaret jag skulle ha hade varit att få in nytt folk som kan rpa bra, lyssna och kunna förstå folk. Samt så hade jag känt att jag måste tipsa lite om rpn så dem inte blir bannade i onödan. Men man har också ett ansvar att inte ge sig själv roller man inte ska och faktiskt använda rollen korrekt och inte försöka hota med den. Jag hade också känt att jag har ett ansvar för dem jag låter få rollen medlem.

Hur ser din aktivitetet ut? Sommarlov: 11:00-03:00 Vanliga dagar: 14:00-21:30 Helger 10.00-22.00

Ifall du spelar på en annan server, vilken server är det och ifall du blir Medlemskap Ansvarig är du beredd att sluta spela där då? Spelar ej på en annan server.

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nopp det va bra så hoppas vi ses:)

Senast ändrad:
Bra ansökan men tycker att du kunde utveckla lite grann på dem 2 första frågorna

Tillbaka