Nekad Rasmus | Chef-jobb ansökan [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wirxz

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn

Vad heter du IRL? Rasmus

Vad heter du på discord? Rasmus#9836

Hur gammal är du? 14år

Hur länge har du spelat på Unive? 1år o 1 månad

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer försöka utveckla jobbet på alla möjliga sätt, som tillexempel alla anställda så dom sköter sitt o focuserar på sin "jobb del" sedan att utveckla alla personal ansvariga o högre så dom sköter sitt jobb med att anställa o hålla kåll på alla anställda på jobbet. Mina framtids planer är att få jobbet aktivt o få de som ett roligt jobb där folk vill jobba och komma och ha en rolig rp stund, finns mycket mer jag vill utveckla som är allt inom yrket men de kommer ta sin tid.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag skulle säga att jag inte har så mycket erfarenheter inom just "klubb jobbet" men självklart har jag erfarenheter i jobb livet som jag kallar det, Men har erfarenheter inom andra delar som att hur man skickar fakturer samt hur man höjer o sänker folk i jobb panelen och hur panelen funkar. Skulle väll säga att de finns erfarenheter i mig men kanske inte dom bästa men går självklart att få mer erfarenheter under tiden man jobbar där.

Hur ofta kommer du vara inne? De beror lite på hur lång skol dag de är på vardagarna men de varierar från 2-5 timmar om dagen På vardagar

På helger brukar de oftast va samma tider men kan bli upp mot 6 timmar om dagen men räknar med samma tider som vardagar

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja de skulle ja gjort

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka