Nekad Rasmus | Chef-jobb ansökan [Liam] [Johansson]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wirxz

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
13
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Unicorn

Vad heter du IRL? Rasmus.

Vad heter du på discord? Rasmus#9836

Hur gammal är du? 14 år

Hur länge har du spelat på Unive? lite mer än 1 år

Hur rollspelar du på servern? Med i gäng

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer utveckla jobbet på massa olika sätt, som att få in mer personal o få den aktivitetn som var innan o den roliga känslan i klubben, men även att utveckla personalen o få den mer aktiv sedan själva jobbet o få de aktivit meed mer personal o mer folk som festar. Men även att utveckla själva klubben med nya o gamla priser kanske billigare drink o massa mer, som är alla priser o inträden så att de blir realistiskt o få jobbet så realistiskt som möjligt. Men jag vill utveckla jobbet på mer sätt även utvekcla mig o mina bitr som personer och att de finns folk man kan gå till om inte chef eller bitr chef e vaken. De e just de jag vill utveckla på jobbet skulle jag säga

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag skulle säga att jag inte har så mycket erfarenheter inom just "klubb jobbet" men självklart har jag erfarenheter i jobb livet jag kallar det, Men har erfarenheter inom andra delar som att hur man skickar fakturer samt hur man höjer o sänker folk i jobb panelen och hur panelen funkar. Skulle väll säga att de finns erfarenheter i mig men kanske inte dom bästa men går självklart att få mer erfarenheter under tiden man jobbar där. Men har lite erfaren heter som om hur man ska arbete på ett "lagligt jobb" och hur just den miljön funkar

Hur ofta kommer du vara inne? Asså de bror helt men på vardagar e de väll max 4 timmar då de finns läxor o pluggande till skolan. Men skulle säga på vardagar är de upp till 4 timmar kan ju så klart bli mer beroende på hur skol dagarna ser ut under veckorna

Även helger samt lov så e de väll upp mot 6 timmar, kan ju självklart bli mer men kan ochså bli mindre beror lite på vad min familj o mina kompisar vill hitta på

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut skulle jag fortsätta spela på unive om jag inte blir chef. De är ju inte så att de handlar om strösta jobbet på server. men skulle självklart stanna kvar på unive

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? de gör jag inte och kommer inte göra

Har du läst våra Regler? Har du läst våra Regler? Ja de har jag gjort.

Vidare till muntligt intervju lycka till glöm inte att du har 48 timmar på dig att göra din intervju

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka