Nekad Rasmus Bergner | Whitelist ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmus Bergner

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198019470419/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Bergner

Vad är ditt discord namn? Rasmus#0658

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Rasmus bergner och han är 26 år gammal som blev utslängd från sina föräldrars hus. Rasmus är en pratglad och rolig kille som gillar att umgås med kompisar och att träffa nya personer. Rasmus kan bli ganska arg om man är taskig mot någon som han känner som t.ex. sina föräldrar. Han vill bli en brandman för han far var det men annars vill han bara få ett jobb snabbt och smidigt först för att skaffa sig ett hus och sedan för att skaffa sig ett driftmedel som han kan använda för att komma och dra från sitt jobb om han blir anställd sen. Rasmus pappa är en brandman som vart med i tv på svenskahjältar för att ha räddat en man från sveriges största skogs brand i morden tid mikael bergner heter han. Rasmus är bra på att åka bil och gillar att spela dataspel, kolla på rally och fiska med farsan. Rasmus har redan en kompis i staden som han skulle vilja umgås med igen efter som dem inte kunde va mer när han flyttade från föra staden. Rasmus har mycket respekt mot tjänstemän och vanligt folk men mest tjänstemän så han funderar också på att bli securitas för han tycker det skulle vara kul.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer skapa många och roliga scenarion så folk kan ha det skoj och få göra något om dem inte har något att göra så kan man bjuda lite på sig själv

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för att jag vill roll spela seriöst och skapa roliga scenarion med mina vänner och andra

Hur hittade du Multistaden? min kompis kör på den så tänkte att jag skulle testa mig på den

Vad har du för mål med ditt rollspel? att ha det roligt med vänner och att få roll spela seriöst och skapa roliga scenarion med andra personer

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? spelar inte på någon annan

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka