Nekad Rasmus Bergner | Whitelist ansökning [Axos]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmus Bergner

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198019470419/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus Bergner

Vad är ditt discord namn? Rasmus#0658

Vad är ditt födelsedatum? 9 April 2005

Berätta om din karaktär. min karaktär är 26 år gammal och heter rasmus bergner han gillar att spela dataspel kolla på rally på tv och gymma och springa. Han är en 26 åring som blivit utslängd av sina föräldrar som bor i västerås så han flyttade hit. Rasmus gillar att umgås med nya personer så han kan lära känna dem och han brukar oftast vara glad men om man skulle säga något taskigt om hans föräldrar eller någon vän blir han oxtokig. Men Rasmus är bra på att köra bil och han kör lagligt han gillar att bjuda på sig själv och att skoja så folk börjar skratta. Han vill ha ett jobb så fort som möjligt så han kan spara ihop till ett hus och sedan till en fordon som han kan röra sig fram och tillbaks med om han får jobb. Rasmus har alltid velat blivit en brandman som hans far som faktiskt var med i svenska hjältarna typ 2014 mikael bergner hete han och han hjälpte en kille ur skogsbranden som var sveriges största brand i mordern tid. Något rasmus alltid velat gjort är att hjälpa människor i nöd som t.ex. ge pengar till tiggare men han vill göra något större som att bli med i räddningstjänsten

Varför ska just du bli whitelistad? För att det kommer vara roligt att roll spela på riktigt och rasmus kommer att göra mycket med roliga scenarion som kan få folk att skratta eller att hjälpa folk som verkligen behöver hjälp kanske bjuda dem på pengar eller något sånt bara va snäll och hjälpsam

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? för jag vill kunna få ett jobb och för att det känns som att folk tar servern seriöst

Hur hittade du Multistaden? jag har kompisar som spelar på den och dem sa att den var rolig så jag ville ge den ett försök

Vad har du för mål med ditt rollspel? ha kul och skaffa roliga scenarion och hjälpa folk i nöd och jobba hårt för att få lön och bara leva ett normalt värkligt liv fast i ett spel

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? har spelat på swedish knight och fenix när dem hade white list men nu har jag slutat spela där

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka