Accepterad Rasmus | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wirxz

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090779783/

Ditt Hex-ID: 110000143624687

Vad är din discord tagg? Rasmus#9836

Vem var det som bannade dig? @SiggeEd

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo ja tror staffsen valde att banna mig pga att jag och en annan i mitt gäng hade en rätt oseriös rp och en väldigt låg rp nivå på servern under en viss period på kvällen. Vi hade såpass tråkigt så vi börjar göra massa regelbrott och lalla väldigt mycket under en period på kvällen. Vi slås och jag skjuter mot han ingame vid vårat gänghus, Vi e copar för att komma upp snabbare för att kunna fortsätta ha dennqa dåliga rp vi hade under den tiden vi gjorde dessa regel brott. Sen då blir vi båda perma bannade för inkompetenta. Därför tror jag staffs valde banna mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag hade precis spawnat in vid vårt gänghus tagit ut en bil och åkt till dom vi har "krig" med, De var inga där va jag såg så jag åker hem till vårat gäng hus ställer in bilen o springer in i huset, Jag ser då att en av våra medlemmar i gänget ligger död vi där man spawnar in. Jag tar upp han går ut tar ut en bil o lägger in han i bak luckan o kör till sjukhiset med han. Jag väntar vi sjukhuset på han, när han är klar så drar vi till garaget jag hämtar ut en mobil då jag hade varit inne i fängelset tidigare under dagen. Jag tar ut mobilen ställer in min privata bil och hoppar in o kör hem till vårt gäng hus me gäng bilen. Jag springer in han andra som ja tog till sjukan tar ut en bil, Jag ser då en av mina kompisar där så jag slår han på lall, då börjar han slå jag tar upp mitt vapen o skjuter mot han och han slår mig och jag fortsätter skjuta mot han, Vi e copar när vi blivit slagna/ner skjutna för att komma upp. Sen gör vi de i kanske 40 sekunder sen blir vi bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det tycker jag inte. Jag har gjort grovt fel och ja tycker den är helt rätt placerad och att det jag har gjort är inte okej och att de är mot reglerna på unive. det jag har gjort ångrar jag ju såklart för jag inte tänkte vad som kunde hända om jag gjorde det, Jag hade alltså inget konsekvens tänk över huvud taget under den perioden vi hade en oseriös Rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Oseriös rp, Lallar runt som polis taserar kollegor. Klockan var runt 01:20-01:30 jag hade nyss planerat en span utbilding för helgen och, jag har väldigt tråkig så jag går runt till min kollegoa/kompis och börjar slå och lalla me han tillslut taserar jag har för att jag tyckte de var roligt, Samma sak här jag hade absolut inget konsekvens tänk utan att jag gjorde det för att ja tyckte det var roligt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vad ja kunde gjort annorlunda är väll mycket enligt mig. Jag kunde börjat me att ha en hög rp och inte lalla skjuta samt e copa för att kunna komma upp efter jag blivit ner slagen av han. Ja kunde hållt en så hög rp som möjligt och att inte lalla v ilket är mot regler

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut har jag lärt mig saker från min ban jag har. Lärt mig under vilket scenario, vilken tid, eller vad som än händer, ska du alltid ha en seriös rp som det går. Du ska absolut inte lalla utan ha en hög rp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag absolut att man inte ska göra då man försnabbar ett ärende vilket är ett regelbrott

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka