Nekad Rasmus | Ban Överklagan [Siggeed]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wirxz

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090779783/

Ditt Hex-ID: 110000143624687

Vad är din discord tagg? Rasmus#9836

Vem var det som bannade dig? Siggeed#3151

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jo de var såhär att jag och en annan kille vi var vid vårat gäng hus, jag börjar då skjuta han på skojs skull jag väljer att e copa och fortsätta skjuta mot han för att ja tyckte det var roligt och jag hade tråkigt,

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag skulle köra en annan som låg död vid vårt hus som jag såg ligga där, jag kör honom till sjukhuset och vi åker herm till vårt gäng hus efter han har fått vård. sedan ser jag en av mina kompisar ingame och då börjar vi lalla jag skjuter mot han me mitt vapen som jag har ingame och han slår mig, han slår jag skjuter, vi väljer att e copa när han slått ner mig och ja skjutit han, sen blir vi bannade för Inkompetent

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Delvis, att den är rätt och att den är fel. varför den var felaktig är för att ja tycker att man ska hfå ha lite roligt nån gång inte baras va seriösa hela tiden då det är ett spel, Men även tycker jag astt den var rätt placerad då vi båda gjorde regelbrott i den sitsen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Lall, taserar kollega som polise, Jag o en kollega/kompis lallade o tasera varandra klockan 01:30 på natten

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att itne skjuta utan hålla en seriös nivå

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut har jag det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja. Mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka