Nekad Rasmus. | Ban Överklagan [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmus.

Icke Medlem
Meddelanden
321
Reaction score
261
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199159515268/

Ditt Hex-ID: 1100001477b1884

Vad är din discord tagg? Rasmus#3818

Vem var det som bannade dig? ROZZI

Hur lång tid var din ban? 4 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-04-01 163749.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för jag powergaimade lite jag började krocka sen så rpade jag där lite med /sme svimmad sen fastnade jag vid gräset o då gasade jag lite o då så flög jag över ett skjuk lite gupp a men då senare då vart jag kallad till support

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. de va jag mot dp och då så åker jag efter de va långt jag dom flyger och jag flyger iväg o sen så och jag krockade sen så rpade jag fullt sen åker jag över ett gupp men då så jag gased men jag tog de ju lungt men de e ju staff beslut men tyckte de va lite mycket för de va inte så farligt då för de va ju inte riktigt powergaiming då så tycker jag andå att 4 dagar va mycket för den saken de va ju barar en liten pwg men aa de va ju staff beslut o håller med dem

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. de va en rätt i ban men de va lite överdrivet med 4 dagar för de va ju inte så stor powergaiming men de va inte så mycket

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 8 gånger

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? rpa lite mer o inte åka rakt över där åk göra mer rpa ut av det genom lämna bilen där o gå istället för och åka rakt över men de var ju ingen grov powergaiming från min sida så tycker jag att de va inte så fel

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja de har jag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? japp

Senast ändrad:
de va dumt av mig de kommer aldrig upprepas o jag har lärt mig snälla

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka