Nekad Rasmus | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wirxz

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199090779783/

Ditt Hex-ID: 110000143624687

Vad är din discord tagg? Rasmus#9836

Vem var det som bannade dig? Siggeed#3151

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Varför jag tror staffs valde att banna mig är för jag hade en väldigt dålig rp nivå under en vis period. Jag och en annan hade väldigt tråkigt på kvällen häromdagen så vi börjar slås och ha en allmänt dålig rp nivå på server, Sen tar jag upp mitt vaopen jag har ingame och skjuter mot han och han slår mig jag skjuter och de fortsätter så, Vi e copar och har en allmänt dålig rp under en viss period på server vid vårt gäng hus. Det är därför jag tror staffs/siggeed valde att banna mig från servern

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo jag hade precis kommit till vårt gäng hus och springer in till vår förråd och sen en av våra döda där man spawnar in då, Jag bär upp honom går ut och tar ut en bil och kör han till sjukhuset, Jag väntar på han vid sjukhuset sen när han e klar så tar jag ut en mobil ur min privat bil. Vi kör då hem till vårt gänghus igen. Han tar ut en bil och åker iväg, jag gå¨r in i vårt hus och ser min kompis där så jag börjar slå han och han slår mig, Jag skjuter mot han och han slår mig och vi båda e copar när vi blivit slagna/skjutna. Sen där efter bli vi då bannade

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Tycker bannen är helt rätt placerad och att jag som person och medlem på unive har gjort grovt fel och att jag ångar det jag gjort. Bannen är helt rätt placerad och att jag har gjort grovt fel som jag inte tänkte konsekvenser på och att staffs skulle specca. Så me andra ord e bannen helt rätt placerad och jag har gjort ett misstag

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Oseriös rp Lallar runt som polis taserar kollegor. Det var så att klockan var 01:30 på natten jag som polis hade nyss planerat en span utbliding och jag hade rätt så tråkigt så jag går runt o lallar på stationen och taserar och lallar med en annan kollega. och jag har en oserös rp.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde gjort mycket annorlunda i denna sitsen jag var i. Jag kunde för det första hållt en hög rp nivå. För de andra, Inte slått eller skjutit han. Och för det tredje så skulle jag inte e copat för att komma upp efter han slått mig, det är väll de ja kunde gjort annorlunda, att inte e copa inte skjuta och att hålla en hög rp

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut har jag lärt mig saker från min ban jag sitter på just nu, Lärt mig en del vad man inte ska göra oavsett vad och varför du inte ska göra det och vad som händer när du gör det. Men även att du ska absolut aldrig lalla under några omständig heter för det kan leda till konsekvenser du inte är beredd på att ta vid de tillfälet

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja det förstår jag absolut att man inte ska göra då man försnabbar ett ärende vilket är ett regelbrott

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka