Accepterad Rasmus | Ansökan till Servervakt(Azzer)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wirxz

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? Rasmus#9836

Ange ditt födelsedatum 16 April 2008

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Lov

Måndag 13:00 - 02:00
Tisdag 13:00 - 02:00
onsdag 13:00 - 02:00
torsdag 13:00 - 02:00
fredag 13:00 - 02:00
lördag 13:00 - 02:00
söndag13:00 - 02:00

Vardagar när de e skola
Måndag 12:00 - 22:00
Tisdag 12:00 - 02:00
onsdag 12:00 - 02:00
torsdag 12:00 - 02:00
fredag 12:00 - 02:00
lördag 12:00 - 02:00
söndag 12:00 - 02:00

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har spelar på unive i ungefär 10-11 månader,

Har många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 23 gånger

Har du varit blacklistad någon gång? Ja

Vad är en servervakt enligt dig? servervakt e en person som håller koll på rpn och ser till så rpn hålls där man är och att de inte blir så mycket lall på servern eller att folk sitter o förstör servern eller för folk som faktist vill rpa seriöst oh kunna rpa på en hög nivå och kunna utveveckla sin rpn nivå på alla möjliga sätt,

Varför är just du lämplig som servervakt och inte någon annan? Varför jag ska bli servervakt e för jag kan alla regler, även ska jag för minska lallet i min närhet även på andra ställen som jag är på sedan skulle jag göra mitt för att höja den rpn som finns på server och göra så att alla som vill rpa seriöst kan det och att folk kan utveckla sin rp utan allt lall, de jag skulle göra e att försöka stoppa detta lallet som finns på servern i min närhet.

Definera med enga ord vad en bra servervakt är enligt dig? En bra servervakt för mig är en person som verkligen kan rpa seriöst och på en bra nivå, även som inte lall eller bryter mot dom reglerna vi har på denna server, sedan att dom vill samarbeta med alla staffs och att dom har en bra o trevlig ton.

Berätta sammanfattad var korruption och abuse är, specifikt inom rollen och ansvaret som servervakt Korruption för mig är att du har servervakt är i ett scenario där du kommer förlora och då sätter du på toggleid och kickar dom som kommer ta dig för du vill vinna scenariot

även att din kompis sitter o lallar o bryter mot regler och skiter i och bannar då de är din kompis

sen att sitta o dra /revive i skott scenarion för du dör.

Din servervakts ansökan har blivit godkänd Tråd låst och flyttad till Servervakt Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka