Nekad Rasmus | Ansökan till Servervakt [Anders]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wirxz

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? 1rasmus.

Ange ditt födelsedatum 18 April 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar
beror på när ja slutar skolan men runt 13-22

helger
beror på när jag vaknar men runt 13-obestämd tid

Lov
Obestemd tid

Hur länge har du varit medlem på Unive? Spelat på unive sendan 21 november 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 29 kan ej lägga bild går ej

Har du tidigare varit blacklistad? Ja

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakt har som uppgift att hålla koll på rpn där inte staffs hinner med, Säg att du rpar som vanlig så ser du nån som lallar men ingne staff där, Då använder du dina perms för att göra återgärder mot den personen som begår regelbrott. Men servervakter har också som uppgift att hållla koll på rpn så de inte förekomer regelbrott i sin omjivning där man rpar

Varför vill du bli servervakt på servern? Varför jag ska bli servervakt e för jag kan alla regler, även ska jag för minska lallet i min närhet även på andra ställen som jag är på sedan skulle jag göra mitt för att höja den rpn som finns på server och göra så att alla som vill rpa seriöst kan det och att folk kan utveckla sin rp utan allt lall, de jag skulle göra e att försöka stoppa detta lallet som finns på servern i min närhet.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse = Att du använder dina perms för att tillexempel ressa dig i ett scenario där du dött eller ba använda dina perms på fel sätt
Korruption = Är om du ser din vän göra grova regelbrott så bannar du inte han, det är en del av korruption men korruption har en del i sig.
Anmäl

Nekad
Anledning: Mer än 25 bans. Som en servervakt ska du representera servern och bära ett ansvar. Ser inte att det ansvaret kan tas med så många bans
Mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka