Inaktuell Rasmus | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wirxz

Icke Medlem
Meddelanden
130
Reaction score
13
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad heter du på discord? Rasmus#9836

Ange ditt födelsedatum 18 April 2008

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jo jag känner så här, att ja vill bli medlemskap ansvarig för att kunna vara en del av de nya medlemmarna o kunna ta det ansvaret o få in medlemmar på ett smidigt o bra sätt, så dom får en smidig intervju men även en bra o tydlig intervju. Men vill även hjälpa till ingame om det behövs och kunna svara på frågor om just hur man blir medlem eller andra frågor folk behöver hjälp med. Men även ha koll på forumet me ansökningar.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För ja kommer jobba så mycket de går på just forumet o ta intervjuer för blivande medlemmar på servern, men även hålla en bra o hålla en bra tydlig het o en lungn intervju för folk som är ny så dom förstår va jag frågar. Sen vill jag kunna hjälpa till ingame med det jag just kan hjälpa till med.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Ja kommer bemöta folk på de sättet ja vill bli bemött på. Ja kommer ju bemöta folk på ett bra o positivt sätt o vara trevlig o kunna vara tydlig med svar o frågor.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jo att medlemskaps rollen ska vara förtjänad och att man ska kunna hålla en hög rp nivå på server o inte gå in o lalla de första man gör utan faktist göra det bra så man förtjänar medlem rollen och att man kan rpa med en hög nivå

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? För det första ska ju personen veta lite hur rp är och hur man kan rpa på ett bra sett.
För det andra Ska personen kunna grund reglerna
för det tredje Ha en så hög nivå på sitt rollspel som det går.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Finns en del ansvar som medlemskap ansvarig och det är ju, för det första kunna ta ett ansvar inom ett område som är rätt stort på servern. För det andra vara aktiv i både discord men även vara aktiv på forumet med ansökningar. För det tredje Ha en lugn och bra ton i intervjuerna du tar.

Hur ser din aktivitetet ut? Skoldagar/vecko dagar Mellan 10:15 till 21:30 Lov/helger 11:00 - 02:00

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka