Nekad Rasmus Andrsson | Ban överklagan [Wigii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Lukass

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198372639856/

Ditt Hex-ID: 110000118945470

Vad är din discord tagg? Lukass#4255

Vem var det som bannade dig? Affe

Hur lång tid var din ban? 20 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: krim utan krimroll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han valde att banna mig för att han trodde att jag antingen startade ett Yachtrån eller att jag var inblandad/delaktig i ett bamkrån.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hela började me att min jag ringde vän (låt oss kalla honom vän1). Jag frågade vän1 vad han gjorde. Han berättade att han och vän2 hade fått tag i någon som sålde en vattenskoter. Jag frågade om han ville hänga lite och då svarade vän1 att vi skulle mötas vid båtbolaget. Jag svarade okej och började åka mot båtbolaget i min xc90. När jag kom fram så var de inte framme än så jag väntade någon minut. Efter 1 minut kom vän1 och vän2 och killen de skulle köpa vattenskotern av. Vi fyra gick ned till bryggorna och efter en liten stund ringde vän3 han frågade vad vi gjorde så vän2 sa att han skulle komma till båtbolaget. Efter det började vän1 och förhandla om priset på vattenskotern. De två kom fram till ett bra pris och vän1 köpte vattenskotern av säljaren. När säljaren åkt iväg kom vän3 ned till bryggan. Vi ställde oss och prata om vad vi skulle göra. Vi bestämde oss för att vi skulle mötas vid piren. Eftersom det bara fanns två platser på vattenskotern så tog jag och vän3 bilen till piren. När vi var framme så ringde jag vän1 och frågade var han var. vän1 svarade att vattenskotern var ganska långsam och jag skulle möta honom vid stranden om 2 minuter. Innan Vattenskotern kom fram så sa vän3 att han behövde åka iväg. Så han tog sin bil och åkte iväg. När vattenskotern kom fram till stranden satt bara vän1 på den. Jag frågade genast var vän2 hade tagit vägen. Då svarade vän1 att han hade släppt av honom vid yachten och att vi skulle hänga där en stund. Sedan frågade vän1 var vän3 var och jag svarade att han behövde dra. Efter det fick jag skjuts till yachten. När jag hoppade av så stod vän2 på badbryggan. Efter det bytte vi om och hoppade i och badade från badbryggan. Efter vi badat en stund fick vän1 ett samtal och åkte iväg en liten bit från yachten med vattenskotern. Då bestämde jag och vän2 att vi skulle hoppa i och bada från det högsta stället på båten vi sprang upp och hoppade i. Jag hoppade i och gjorde ett magplask medan vän2 dök i. Lagom till att vi hade simmat till badbryggan så kom vän1 tillbaka med vattenskotern. Vän1 berättade att han hade pratat med två tjejvänner och att de skulle komma ut men de var tvungna att hjälpa en vän innan. Efter det så turades vi om att testa vän1s nya vattenskoter. Sedan gick vi upp på badbryggan igen och pratade om vad vi kunde hitta på. Och helt plötsligt står det att det har påbörjats ett yachtrån eftersom vi inte vill bli inblandade eller gisslan så lyfter vän2 upp mig på vattenskotern och vän1 kör därifrån det snabbaste han kan. Lagom till att vi passerat piren blir vi alla tre bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban då jag och mina vänner befann oss längst ned på yachten när rånet påbörjades och vi startade inte något rån eller var delaktiga i det. vi kände inte till att någon mer befann sig på båten. Det enda sättet någon skulle kunnat ha startat ett rån var ifall det fanns någon mer på båten eller om en staff av misstag råkat starta ett rån. Dessutom är det helt omöjligt att hinna starta ett rån och sedan få pengar och springa ned till badbryggan och sedan komma ända bort till piren på 20 sek.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En utav dem var felaktig och var för sunt förnuft men den blev jag unbannad för. Och den andra var var ca 3 månader sedan. Då så var jag helt ny på servern och jag ville få tag i pengar snabbt och jag visste inte att man var tvungen ha krim roll för att plocka vallmo. Efter den bannen lärde jag mig väldigt mycket. Medan Jag var bannad läste jag igenom reglerna flera gånger och sedan dess har jag inte blivit bannad förutom en felaktig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade inte kunnat göra något annorlunda och jag skulle inte gjort något annorlunda eftersom jag inte gjort något fel.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, jag har inte lärt mig något utav min ban eftersom jag inte gjort något fel.

Har du läst våra regler? Ja

Tillbaka