Nekad Rasmus Andrsson | Ban överklagan [Al3x]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lukass

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198372639856/

Ditt Hex-ID: 110000118945470

Vad är din discord tagg? Lukass#4255

Vem var det som bannade dig? Affe

Hur lång tid var din ban? 20 Dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: krim utan krimroll

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Eftersom de trodde att jag eller någon utav mina vänner hade påbörjat ett yacht rån och jag var delaktig i yacht rånet, vilket inte stämmer.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det hela började med att min vän köpte en vattenscooter. När han köpt vattenskotern bestämde jag och min vän att vi skulle ta bilen till piren medans de andra två skulle ta vattenskotern till stranden vid piren. När vi möttes vid stranden bestämde sig jag och mina två vänner att vi skulle åka ut och hänga på yachten. När vi kom fram till yachten ställde vi oss på badbryggan och bytte om. Min ena kompis och jag hoppar genast i vattnet och badar medans min andra kompis åker runt lite på vattenskotern. Efter det springer jag och min vän upp till taket av båten och hoppar i därifrån medans min andra vän åker tillbaks till stranden för att hämta upp två tjejer. Tjejernas kompis fick problem och de kunde inte åka med ut till yachten. Efter det fick jag och min andra vän också testa vattenskotern medans en i taget var kvar på badbryggan på yachten. Efter en liten stund står alla vi tre och pratar på badbryggan om vad vi ska hitta på och det är då det står att det har påbörjats ett yacht rån. Min vän plockar upp mig och vi tre drar genast iväg med vattenskotern från platsen så att vi inte ska bli inblandade eller gisslan. Precis när vi kommit förbi piren blir alla tre bannade.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban då jag och mina vänner befann oss längst ned på yachten när rånet påbörjades och vi startade inte något rån eller var delaktiga i det. vi kände inte till att någon mer befann sig på båten. Det enda sättet någon skulle kunnat ha startat ett rån var ifall det fanns någon mer på båten eller om en staff av misstag råkat starta ett rån. Dessutom är det helt omöjligt att hinna starta ett rån och sedan få pengar och springa ned till badbryggan och sedan komma ända bort till piren på 20 sek.

Hur många tidigare avstängningar har du? 1

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare på en annan karaktär. Då var jag väldigt ny och fick reda på vart det fanns vallmo och jag fattade inte att man behövde krim roll för det. Efter den bannen läste jag reglerna flera gånger har har inte blivit bannad efter det. Så jag lärde mig väldigt mycket från den bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, eftersom jag inte gjort något fel skulle jag inte kunnat göra något annorlunda. Men det enda jag hade kunnat göra annorlunda hade väl varit att inte befinna mig på yachten men det skulle jag inte behövt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, på grund av att jag inte gjort något fel så har jag inte tänkt på det.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka