Nekad Rasmos_look | Ban överklagan (hagge)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasmos_look

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198451796733/

Ditt Hex-ID: 11000011d4c2afd

Vad är din discord tagg? jag trode du busring (filip)#5382

Vem var det som bannade dig? Det står inte eftersom det var på discorden

Hur lång tid var din ban? Vet ej

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? The user is banned from this gulid

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag satt i supporten och frågade om dom kunde läsa min bann överklagen 2 gånger

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt i supporten på dc serven och då tog dom in mig då bad jag dom att läsa min bann överklagan men då blev dom fett sura och sa att jag inte fick fråga om det sedan så satt jag i dicord med mina kompisar och dom hetsa så om att jag skulle testa igen för dom trodde att jag skulle prata med någon annan men det blev samma person och då blev jag bannad dom sa att dom brukade fråga om det och att det funkade då

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var jag som gjorde fel eftersom att men inte får gå in i supporten och fråga om sånt jag ångrar att jag har gjort det för att nu blir det väldigt mycket trågikare att spela rå när man är bannad från Discorden man får inte reda på nyheter osv

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har inga avstägningar på discorden innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja att lyssna på admin som blev arga förstagången jag fråga jag får inte tro på mina polare så lätt sedan så ska jag gå igenom reglerna en extra gång efter detta så inte något annat dumt inträffar

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att lyssna alltid på admin skit i vad polarna säger och att jag ska vänta på att dom ska läsa den istället för att sitta och fråga om det

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka