Rasko
Icke Medlem
- Meddelanden
- 10
- Reaction score
- 0
Användarnamn: Rasko
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/fuqyougay/
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Dieckmann
Vad är ditt discord namn? Rasko#8667
Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2004
Berätta om din karaktär. Jag heter Alfred Nicklasson och jag är 30 år gammal. Efter mina sista släktingar gått bort förflyttade jag mig till multistaden, En fräsch ny start. Jag har fortfarande en ilska inom mig ifrån morden på mina föräldrar. Jag älskar att köra bil och fiska
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har spelat på denna server ett tag nu och diggar den som fan. Jag vill kunna jobba lite mer roligare jobb och tjäna lite mer pengar också
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag älskar denna server samt gemenskapen och vill verkligen käna mer pengar så att jag kan köpa mig en fin bil
Hur många timmar har du på FiveM? 200
Hur hittade du Multistaden? Genom flera kompisar som rekommenderat den
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja, det har jag
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, det gör jag inte
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/fuqyougay/
Vad är ditt namn i verkligheten? Victor Dieckmann
Vad är ditt discord namn? Rasko#8667
Vad är ditt födelsedatum? 19 Oktober 2004
Berätta om din karaktär. Jag heter Alfred Nicklasson och jag är 30 år gammal. Efter mina sista släktingar gått bort förflyttade jag mig till multistaden, En fräsch ny start. Jag har fortfarande en ilska inom mig ifrån morden på mina föräldrar. Jag älskar att köra bil och fiska
Varför ska just du bli whitelistad? För att jag har spelat på denna server ett tag nu och diggar den som fan. Jag vill kunna jobba lite mer roligare jobb och tjäna lite mer pengar också
Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag älskar denna server samt gemenskapen och vill verkligen käna mer pengar så att jag kan köpa mig en fin bil
Hur många timmar har du på FiveM? 200
Hur hittade du Multistaden? Genom flera kompisar som rekommenderat den
Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Ja, det har jag
Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej, det gör jag inte