Nekad Rasken20 | Medlem ansökning [Mrking]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rasken20

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? noel rask

Vad är ditt discord namn? Rasken

Vad är ditt födelsedatum? 17 Januari 2011

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Liam ström 26 år gammal

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll trevlig skötsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: jag vill att min karaktär i framtiden ska jobba på Marja Lisa och kanske skaffa en tjej men framförallt vill jag att han ska ha många vänner och ha det kul men också få ha många bilar han är väldigt bil intreserad och kanske försöka bli hög rang inom Marja Lisa men iallafall min karaktär ska vara svensk och inte vara kriminell eller ha det i blodet och han ska försöka få ett jobb på Marja Lisas

Vad kan du bidra med till serverns RP? kan bidra med bra serös rolig RP jag vill ta RP nivån vidare så högt det bara går. jag vill göra så att alla har det kul i varje scenario och jag vill göra så att alla får känna sig välkommna att ha roligt bra serös RP

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det är att båda spelarna i ett scenario om han förlorars cenariot så ska man fortfarande försöka att ha kul och roligt

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? asså inget jag kommer ihåg men helt ärligt så tror jag inte det

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Ja

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm tex att du typ dödar någon eller slår någon utan anledning för då får man inte nån rolig och serös rp. och att jobbiga personer copbaitar det är när dom försöker få polisens uppmärksamhet. tex polisen står på en parkering och du vill få deras uppmärksamhet så du börja göra donuts framför dom för att du vill att dom ska ta dig tex. sunt förnuft innebär att man ska tänka logiskt

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej inte vad jag vet servern är perfekt så det finns inget att säga.

Nekad.
Anledning:
Måste vänta 24 timmar innan ansökan

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka