Nekad Raskee | Medlem ansökning [L1nky]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Raskee

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/HAOA/

Vad är ditt namn i verkligheten? Adam

Vad är ditt discord namn? mrfirebird69999#7825

Vad är ditt födelsedatum? 5 Augusti 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ola Olofsson och är född 1998 är 23 år gammal. Ola är en helt vanlig vuxen person men har valt fel vägar i livet, Varför Ola blev så känslokall och självisk var när hans mamma dog av en driveby, Därför vill Ola längst upp på den kriminella nätverket och hämnas på den som dödade hans mamma, Ola vet att det kommer bli tufft men han är villig att göra vad som helst för att nå dit han vill, Ola har alltid haft ett intresse för vapen och knark, Men Ola vet att det kommer bli en lång väg dit.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag tror och hoppas att jag har det som krävs för att kunna joina servern och bli bättre inom rp och och kunna, Spela så realistiskt som möjlig.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Jag blir intresserad för att jag har sett youtube videos och sett hur seriös servern är, Just därför vill jag joina den för det är många spelare inne och den verkar väldigt trevlig och najs.

Hur hittade du Unive? Via twitch och youtube videos

Vad har du för mål med ditt rollspel? Att kunna bli bättre inom rp scenen och skapa roliga scener

Vad har du som mål att uppnå på Unive? Att kunna stanna i min karaktär och spela den så bra som möjligt

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? Ja 1 server sedan tidigare

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka