Accepterad RashX | Ban överklagan [Swedie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RashX

Aktiv Medlem
Meddelanden
754
Reaction score
42
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/NiXeusTV/-

Ditt Hex-ID: 110000119479eb9

Vad är din discord tagg? RashX#0761

Vem var det som bannade dig? W1ND3D

Hur lång tid var din ban? 10 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Du har blivit avstängd för: Lall och sno inte andras bilar! ~W1ND3D. Återstår: 9 dagar 23 timmar 54 minuter Vill du överklaga din avstängning? Gör det på unive.se

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet att jag blev bannad av det är att jag snodde en hoj men det var ju ett misstag då jag trodde det var min men min stog bakom så det var därför jag tog fel men det ända staffen såg var någons hoj bli stulen och då beslutar han att banna mig som är enligt hans perspektiv helt rätt jag kan tycka själv att det bra för då lär jag mig vad jag inte ska göra och göra.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid sjukhuset hade precis fått vård av en sjukvårdare min andra bil som var där blev bort dvade så då tänker jag jag tar min motorcykel istället då hoppar den åker iväg upp mot motellet och ska ta en annan bil och parkera min motorcykel i garaget då blir jag freezade och sen bannad. Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mitt perspektiv så är det en felaktig ban men enligt staffsen så kanske det inte är det. Men enligt mitt perspektiv så gjorde inte jag något fel eftersom jag trodde det var mitt fordon . Jag tycker även det va en felaktig ban eftersom att jag min karaktär trodde det var min hoj för den såg lika dan ut.. Sen så var det inte lall för jag åkte helt vanligt men jag hade snott någons fordon som jag trodde va min jag kan fatta att det var ett regelbrott och det var sno men det var inte min avsikt att sno någon gustav skulle aldrig sno någons hoj om han visste att det var någon annans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mitt perspektiv så är det en felaktig ban men enligt staffsen så kanske det inte är det. Men enligt mitt perspektiv så gjorde jag inget fel ni har rätt att jag snodde någons fordon men det är för mitt fordon var bakom och jag trodde detta var mitt fordon sen körde jag lugnt upp till motellet.
Gustav skulle aldrig men avsikt sno någons fordon så det var en felaktigban.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev
bannad för streamsnipe en gång men det var felaktig för jag skulle få hjälp av en falck som var en streamer som heter cosmo_bt
och en annan var för suntförnuft det var för att jag driftade med m4 men den är väldigt sladdig så jag fick unban
men jag har lärt mig att ta min rp så seriös som det går t.e.x. suntförnuft var att jag råkade drifta vid marja lisa men det var av misstag men jag har lärt mig från den bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat säkerhets kolla så det är min motorcykel iställt för att bara ta den men det skulle aldrig hända om inte en staff dvade mitt fordon framför mina ögon men jag klagar inte jag säger bara att om dom ej skulle gjort det skulle detta aldrig hänt men man vet ju varför dom dvar bilar för mindra lagg och folk glömmer bort sina bilar på gatorna så jag tycker det är bra men att jag blev bannad för någon dva är lite tråkigt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Om ni unbannar så kommer jag inte göra det igen. Jag kommer följa reglerna till 100% och tänka på varenda regel som jag brukar göra för oftast så brukar inte fivem servrar vara seriösa så det är svårt att göra bra och seriös rp. men den här har både strikta regler och seriös rp så det vill jag respektera till fullo.
Jag ska tänka efter innan jag tar mitt fordon kolla så det är mitt fordon.

Har du läst våra regler? Ja

råkade skicka den för tidigt men är det okej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka