Accepterad RashX | Ansökan till Trainee [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RashX

Aktiv Medlem
Meddelanden
754
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? RashX#0761

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider? Måndag: 15:00 - 17:00 - 19:00 - 22:00
tisdag: 15:30 - 16:00 - 20:00 - 22:00
onsdag 15:00 - 18:00 - 20:00 - 22:00
torsdag 15:00 - 17:00 - 18:00 - 22:00
fredag 15:00 - 17:00 - 19:00 - 01:00
Lördag 12:00 - 17:00 - 17:30 - 01:00
söndag: 12:00 17:00 - 18:00 - 23:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? jag vill bli Support då jag vill kunna hjälpa servern att bli bättre en vad den redan är. Jag känner även att jag vill få lite nya utmaningar här på servern. Det skulle nog vara lättare för alla andra staffs då jag kommer vara aktiv och hålla koll på servern samtidigt som jag RPar. För den största delen så skulle jag dva mycket bilar som står helt mitt i vägen utan anledning. och hjälpa alla

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Jag vill bli support eftersom jag har assisterat servern med många olika metoder. Nu vill jag göra något större och jag tycker trainee är ett väldigt bra steg framåt för mig som vill hjälpa server på alla möjliga sätt jag kan. Jag tycker också att alla individer i staff teamet är underbara och jag skulle gärna vilja samarbeta och arbeta med dem.

Hur länge har du spelat på Unive? i nästan 4 månader och tycker rpen är min stil men jag ser mycket lall av både svs och spelare och jag har kollat mycket på staffs streams när dom t.e.x. staff arbetar och det ser skit kul ut.

Har du några tidigare erfarenheter? nej men jag är en väldigt aktiv servervakt

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /revive [ID] Revivar personen /tpm Teleporterar till Waypoint /noclip Då kan man flygga runt osynlig /sqlban [ID] banna någon /sqlunban /sqlofflineban (hex) unbanna någon /kick [ID] kicka någon /togglename Se folks namn /giveitem [ID] ge något till någon T.E.X en pistol /setjob [ID] ge någon ett jobb /bring [ID] ta någon till dig själv /toggleid Se folks id /dv man tar bort ett fordon /car man spawnar en bil /sqlbanhistory = Du ser ban historiken på spelaren

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej faktiskt inget.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka