Accepterad RashX | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RashX

Aktiv Medlem
Meddelanden
754
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ditt discordnamn: RashX

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2008

Varför ska just du bli staff? Jag ska bli staff eftersom jag har erfarenheterna som staff då jag har varit det förut så jag vet hur det flesta går till jag vill hjälpa till genom att specca scenarion hjälpa folk i support och hjälpa till. Sen ser jag många staffs som inte vågar ta åtgärder mot vissa personer som är mesar och inte gör nått bara för dom tror att dom ska bli demotade. Sen kan jag även hålla min ton och inte börja skrika på folk genom att ta det lungt så det inte blir så barnsligt. Sen vill jag även hjälpa folk som är nya på servern att lära sig rpa och hjälpa dom fatta allting så dom kan ha det kul. Soms staff och även medlem ska man visa respekt mot alla även om dom ej gör det så kan man iallafall ha en bra ton.
Sen vill jag bli Donations ansvarig då jag har varit det förut och tyckte det var sjukt kul att hjälpa folk starta upp sina gäng eller hjälpa folk med andra grejer då det känns riktigt som grej.
Jag kommer även att vara aktiv i /help och /report då jag ser att det skulle behövas en förbättring i hastigheten där
Men även vara snabb i discord och hjälpa folk i support eller i pm

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Det jag tycker om rpen nuförtiden på unive är att den sociala delen har blivit sjukt dålig inom Krim delen och lite vanliga delen det är många som gör regelbrott utan att få konsekvenser för vad dom gör kolla finns många medlemmar både polis och krim som inte kan sköta sig som är en så kallad "problemspelare" och att vissa av dom får chanser efter chanser är obeskrivligt dåligt då dom inte ska va kvar här eftersom dom ej kan sköta sig sen så förtjänar alla såklart en extra chans då alla gör fel och kan lära sig av sina misstag men vissa kan ej det. dom flesta regelbrotten inom social rpen sker i krim och polisen då det är väldigt mycket skottlossningar och kriminella scenario som bara handlar om att skjuta och detta måste ta ett stopp då det ej är någon roligt för både parterna.
När jag var Mod förut så var den social delen mycket bättre en vad den var nu så vill hjälpa till att förbättra den som staff så att vi kan få en riktigt rolig rpen där det tillomed kan vara kul att förlora ett scenario men det hände ändå roliga saker i scenariot.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Man ska ge ett bra inflytande på alla spelar nya som gamla och hjälpa folk genom att lära ut dom så dom vet vad reglerna betyder visa att man kan ta åtgärder utan att behöva tänka om det är en viss person. Sen skicka dom som ej kan bete sig och bara spelar för att skjuta och inte visa att dom vill göra roliga scenarion där båda parterna har det kul.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Som staff så ska du vara seriös du ska inte lalla i viktiga samtal eller viktiga grejer sen ska man inte ha ett barnsligt beteende i support eller liknade man ska hantera allt detta proffsigt och ha en bra och lugn ton mot alla. Man ska inte heller låta spelar lossas som att dom är staffen högre än dig och bestämma du måste visa att det är du och kanske någon annan är dom som bestämmer och att ingen annan spelare kan påverka er så det blir partiskt

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 15:00 - 17:00 - 19:00 - 22:00
tisdag: 15:30 - 16:00 - 20:00 - 22:00
onsdag 15:00 - 18:00 - 20:00 - 22:00
torsdag 15:00 - 17:00 - 18:00 - 22:00
fredag 15:00 - 17:00 - 19:00 - 01:00
Lördag 12:00 - 17:00 - 17:30 - 01:00
söndag: 12:00 17:00 - 18:00 - 23:00
Dom här tiderna kan variera beroende på om jag har prov eller mycket i skolan eller om jag är med kompisar

Hur länge har du spelat på Unive? typ 2.5 år har jag kört här på unive så mycket tid men många roliga minnen

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har varit staff två gånger tidigare på Unive så vet alla cmds och hur allt fungerar ungefär men måste lära mig dom nya systemen som tar snabbt

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Donation, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag tycker inte om krim området då det finns folk som har bättre kunskaper inom det området men om det behövs så kan jag såklart jobba där men känns mer som jag passar på dom andra områderna en det området.

+rep, var gör gött när vi var mods ihop förra året. Tvär kul vare, Rash är en mogen kille som visar potential och framsteg!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka