- Meddelanden
- 754
- Reaction score
- 42
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil
Vad heter du på discord? RashX
Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. På sommarlovet kan jag köra från jag vaknar till jag lägger mig men med pauser
vissa dagar är jag ute och då är jag inte aktiv inom rpen eller någonting på helger är det typ 13:00 01:30
Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 och ett halvt år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 12 gånger varov 5 ogiltiga kan ej skicka bild men kan skicka pm
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en vanlig spelare på servern fast med lite extra perms som ska kunna hålla koll på lugnet och hjälpa folk att lära sig snabbt saker dom gör fel eftersom jag är krim så finns det några som är det och jag skulle kunna hjälpa dom men att lära sig hur man sköter sig när jag gör det jag tycker är kul och då kan man ta åtgärder som t.e.x. temporär ban på 60 minuter så dom ka lära sig vad dom gjort fel eller en kick men du är ju inte en staff så du ska inte fösöka fokusera på att banna så mycket du ska mer vara ett hjälpande hand och hjälpa folk som bryter mot reglerna så du ska kunna vad rätt och fel är i alla situationer
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill hjälpa folk som skriver reports eller behöver hjälp med andra saker och vill ta steget större att kunna hjälpa nu utan att inte skriva /report och kunna kicka dom som går ooc i marja lisa men även annars t.e.x. igår då var jag och min kompis ute och körde bil sen kom en kille och frågade hur skriver man i twitter den chatten och då gjorde min kompis en report sen åkte vi iväg såna vill jag banna. Sen vill jag hjälpa både icke medlemmar och medlemmar att veta vad alla regler står för och gäller så att man inte blir bannad för en sak som man skulle kunna undvikt så ger jag dom en temporär ban eller kick och skriver till dom i pm vad dom gjorde fel om dom undrar så att man inte gör det igen och det är bra att kunna banna folk om dom gör fel t.e.x. om jag är i ett scenario där någon gör något fel så bannar jag efter scenario eller kontaktar staffs om det behövs förlängas. Jag vill kunna hjälpa att få bort allt lall och göra så det blir en social och rolig rp istället för en osocial tråkig rp som man bara tröttnar på efter ett tag för då skulle alla tycka det vara kul att köra. t.e.x. om några slåss på piren så kan jag ta åtgärder som inte är så hårda som t.e.x. flera dagars ban så kan jag ge dom 60 minuter som kan göra så dom kan lära sig snabbt men om dom gör det igen så tas hårdare åtgärder och kontakt av staff. Jag kan även hjälpa folk som har dött av en bugg eller rdm genom att ressa dom med ett bevis t.e.x klipp eller att jag såg det hända.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara t.e.x banna folk för du blir sura på dom och dom gör något som inte bryter mot regler eller att du ressar din gängmedlem i ett scenario där han ska vara död för att han har dött av en bra anledning som inte ska ressas av
Abuse kan vara att du använder dina perms till fel saker som att ressa i scenarion använda toggleid för att kunna se på ställen där folk är där du inte skulle kunna sätta utan de att du använder dina perms till fel saker.
Vad heter du på discord? RashX
Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2008
Beskriv din dagliga aktivitet. På sommarlovet kan jag köra från jag vaknar till jag lägger mig men med pauser
vissa dagar är jag ute och då är jag inte aktiv inom rpen eller någonting på helger är det typ 13:00 01:30
Hur länge har du varit medlem på Unive? 2 och ett halvt år
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 12 gånger varov 5 ogiltiga kan ej skicka bild men kan skicka pm
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en vanlig spelare på servern fast med lite extra perms som ska kunna hålla koll på lugnet och hjälpa folk att lära sig snabbt saker dom gör fel eftersom jag är krim så finns det några som är det och jag skulle kunna hjälpa dom men att lära sig hur man sköter sig när jag gör det jag tycker är kul och då kan man ta åtgärder som t.e.x. temporär ban på 60 minuter så dom ka lära sig vad dom gjort fel eller en kick men du är ju inte en staff så du ska inte fösöka fokusera på att banna så mycket du ska mer vara ett hjälpande hand och hjälpa folk som bryter mot reglerna så du ska kunna vad rätt och fel är i alla situationer
Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag vill hjälpa folk som skriver reports eller behöver hjälp med andra saker och vill ta steget större att kunna hjälpa nu utan att inte skriva /report och kunna kicka dom som går ooc i marja lisa men även annars t.e.x. igår då var jag och min kompis ute och körde bil sen kom en kille och frågade hur skriver man i twitter den chatten och då gjorde min kompis en report sen åkte vi iväg såna vill jag banna. Sen vill jag hjälpa både icke medlemmar och medlemmar att veta vad alla regler står för och gäller så att man inte blir bannad för en sak som man skulle kunna undvikt så ger jag dom en temporär ban eller kick och skriver till dom i pm vad dom gjorde fel om dom undrar så att man inte gör det igen och det är bra att kunna banna folk om dom gör fel t.e.x. om jag är i ett scenario där någon gör något fel så bannar jag efter scenario eller kontaktar staffs om det behövs förlängas. Jag vill kunna hjälpa att få bort allt lall och göra så det blir en social och rolig rp istället för en osocial tråkig rp som man bara tröttnar på efter ett tag för då skulle alla tycka det vara kul att köra. t.e.x. om några slåss på piren så kan jag ta åtgärder som inte är så hårda som t.e.x. flera dagars ban så kan jag ge dom 60 minuter som kan göra så dom kan lära sig snabbt men om dom gör det igen så tas hårdare åtgärder och kontakt av staff. Jag kan även hjälpa folk som har dött av en bugg eller rdm genom att ressa dom med ett bevis t.e.x klipp eller att jag såg det hända.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption kan vara t.e.x banna folk för du blir sura på dom och dom gör något som inte bryter mot regler eller att du ressar din gängmedlem i ett scenario där han ska vara död för att han har dött av en bra anledning som inte ska ressas av
Abuse kan vara att du använder dina perms till fel saker som att ressa i scenarion använda toggleid för att kunna se på ställen där folk är där du inte skulle kunna sätta utan de att du använder dina perms till fel saker.