Nekad RashX | Ansökan till Servervakt[Lil-Mackish]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RashX

Aktiv Medlem
Meddelanden
754
Reaction score
42
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Ange ditt födelsedatum 11 Augusti 2008

Vad heter du på discord? RashX#0007

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Alla dagar

Hur länge har du spelat på Unive? 1/2 veckor

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag skulle hjälpa servern så mycket jag kan kicka dom som bryter mot regler hjälpa folk med buggar saker som rör serverns community.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? för att hjälpa folk är så kul när dom blir glada över att dom får hjälp

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? jag skulle kunna göra så det är seriösare rp roligare rp helt enkelt ha kul

Varför ska just du bli servervakt? för att jag är erfaren inom staff arbete har varit det på andra servrar gillar att hjälpa folk.

Varför vill du bli servervakt? Jag vill hjälpa folk och jag jobbar som autoexperten så kan kolla så folk gör bra rp när dom fixar bil och när dom får sina bilar fixade.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /goto <playerID>,/announce <text>, /say <text>, /slap <playerID>, /kick <playerID>, /ban <playerID>, /freeze <playerID> /kick id sen andlening /toggle id /freeze

Är du whitelistad på serven? ja det är jag

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans en gång för suntförnuft men jag har lärt mig från den

Spelar du på någon annan server för tillfället? nej unive är min main server som är skit rolig.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka