Accepterad ras01234412 | Medlem ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ras01234412

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? jacobsson#9469

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Lukas lind och han kommer ifrån Marocko. Lukas föddes i Marocko den 22 november 2000 i staden Rabat. Lukas hade en bra uppväxt tills han blev 8 år. Lukas gick i skolan och lärde sig all möjligt och han tyckte det var roligt att lära sig saker i skolan. Men en dag så hände det något som ingen i hans släkt kunde tro på. Lukas som bara växte upp med sin pappa kände sig trygg till något hemskt hände. Lukas mamma hade skiljt sig med pappan och det försämrade Lukas kontakt med mamman. Lukas pappa blev kidnappad av de som kallar sig Ashk Talibanerna i Marocko. Lukas fick reda på detta på värsta sätt. Han ringde sin mamma efter en tuff dag efter han hade jobbar hårt som rörmokare. Någon svarade mobilen med en röstförvrängare vilket Lukas tyckte var konstigt. Lukas hörde den konstiga rösten säga på Arabiska att de ville ha 2 miljoner i utbyte med hans mamma. Arash då som inte hade dessa pengar ringde sina kusiner för att låna pengar men ingen lät honom låna pengarn för de trodde inte på ett endaste ord av det han sa. Det slutade tyvärr med att hans mamma gick bort . Detta ledde till att Lukas flyttade till ett tryggare lan. Han valde Sverige. Han åkte dit med andra flyktingar med en ganska ok båt. När han var framme så behövde han jobba svart för att han inte hade så mycket pengar. Han brukade oftast leverera droger och han fick 25% av de pengarna och resten gick till bossen. Men nu har Lukas funderat på om han ska byta yrke till något lagligt. Han tvivlar på det. Han börjar inse att det hade varit för svårt att lämna det kriminella livet efter all bråk han hade. Det skulle sluta värt för honom då. Så han valde att fortsätta med det kriminella livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att bidra med bra och seriös rp... bra scenarion och spela för att alla ska ha det så kul som möjligt här på servern... kommer att försöka bli anställd på dem jobben det finns få folk som jobbar på så att rpn kan bli realistisk och bra som möjligt så alla jobb ska kunna vara aktiva. kommer även bidra med en snäll och rolig rp så alla som jag rpar med tycker att det är bra rp.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att allt inte handlar om dig och att den andra ska få vinna det gör inget om man förlorar ibland alla ska ha roligt och har du inte gjorde något fel stanna för polisen eller om dom skjuter dig lek skadat rulla inte runt och skjut alla som om du inte precis blev skjuten.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja att VDM= Vehicle Deathmatch och Fail RP= att man inte RPar efter reglerna

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja en massa jag har tillexempel spelat på strive och paradise men dom var inte så aktiva där så då bytte jag server till unive jag tror jag har 500 timmar på fivem

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Tillbaka