Accepterad ras01234412 | Medlem ansökning [Muddi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ras01234412

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199393085038/

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? jacobsson#9469

Vad är ditt födelsedatum? 22 November 2007

Berätta om din karaktär. min karaktär heter lukas lind och han är 22 år gammal, han kommer från Afrika och där är han uppvuxen med sin familj, mamma Gunilla, pappa Jonas och sin syster Amanda. under hans uppväxt så var han mobbad i skolan an några om var äldre än han. hans pappa Jonas var alkolist och när han blev full så slog han lukas så han hade blåmärken på hela kroppen. när lukas var 10 år så dog mamma Gunilla i cancer då blev lukas deprimerade och var det i 2 år och flertals gånger ville han ta livet av sig. när han var 13 år så gick han in i det kriminella livet och började dela ut droger för pengar. när lukas var 20 år så flyttade han till servige och efter 1 år så fick polis tag i lukas och han blev insat i fängelset i 3 år för drog handel. när lukas kom ut så ville han andra på sitt liv han flyttade till ett bättre land som sverige skaffade ett jobb på autoexperten, efter han hade jobbat i 1 år så vart han ledsen för han var ensam så han laddade ner tider och fick en match och så träffades dom och 4år senare är dom gifta.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? jag ska bli medlem på unive då den har en bra och höj RP nivå inom servern, jag kommer bidra med en hög RP nivå samt bra krim RP om jag sa bli krim. jag har RPat på andra servrar samt varit staff på dom och jag vet grundreglerna inom RP, jag gillar och servern för jag tycker om det för det finns måga wl jobb på servern samt många gäng vet jag.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med en bra och hög RP nivå, samt social RP. jag har RPat på unive förr och jag har sätt att det är bra social RP innom spelarena på unive.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att allt inte handlar om dig och att den andra ska få vinna det gör inget om man förlorar ibland alla ska ha roligt och har du inte gjorde något fel stanna för polisen eller om dom skjuter dig lek skadat rulla inte runt och skjut alla som om du inte precis blev skjuten.

Hur hittade du Unive? jag testade lite servrar för jag ville testa något nytt så såg jag unive och då blev jag intresserad

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka