Accepterad Raryy | Ban Överklagan [Savage]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Raryy

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199031713118/

Ditt Hex-ID: 11000013fdcfd5e

Vad är din discord tagg? 5guleed

Vem var det som bannade dig? Savage

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-09 021252.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag lallade med afroman o skrev i ooc ta mig och hade 100kordie kläder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i ett skottscenario o sedan så dog jag o afroman döda mig o jag lallade lite med honom o skrev i ooc ta mig. på skoj men jag förstår från ert perspektiv att det ser ut som att jag metar gamear. O jag förstår oxå att det där var 100kordie kläder jag ska ändra tänkte att tröjan matchade bra med outfiten.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var inte felaktig jag gjorde fel och har lärt mig av misstaget och ska ej göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har fått ganska många banns på senaste några är röst efter karaktär men jag lär mig av mina fel. ska inte göra om det

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag skulle inte skrivit o ooc och sagt att han ska ta mig jag ska även inte ha 100kordie kläder på mig

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, Inge mer ooc i scenario och inge mer 100kordie

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Tillbaka