Nekad Rapturee | Whitelist ansökning [Grxbbe-]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rapturee

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561197981431005/home

Vad är ditt namn i verkligheten? Kevin

Vad är ditt discord namn? Rapturee#1131

Vad är ditt födelsedatum? 26 December 1994

Berätta om din karaktär. Min karaktär är en 27årig kille som hjälper till så mycket det går, för samtal och försöker ha det roligt. Jag har mycket kontakter i staden. Älskar att köra bil och intresserar väldigt mycket inom stil, kläder, tattos, bilens helhet och renlighet.

Varför ska just du bli whitelistad? För att jag vill kunna vara mer fri gällande RP. Har verkligen finally hittat en server jag känner att jag har connection till. Så varför ska man inte försöka bli whitelistad så gott det går? Jag kan bidra med allt möjligt , jag är lättlärd och intresserar mig av många olika saker. Gillar att testa på lite. Min karaktär just nu har skapat en ( newbie helper ) image, fast jag ändå är ny själv.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För att kunna bidra med så mycket som möjligt, och för att skapa ett förtroende mellan oss. Jag vill bevisa att jag är en kille med common sense.

Hur hittade du Unive? Genom min lillebror

Vad har du för mål med ditt rollspel? Vill vara lite som mig själv IRL. Tålmodig, flexibel, och godhjärtad. Fast såklart så finns det nerver som du inte vill trampa. Jag vill jobba mig uppåt i RP livet, skapa nya kontakter och vänner. Jag vill kunna bidra med mig själv som person till servern för allas trevnad. Vill vara lite som summit1g om ni nu kollat på honom.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nope!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka