Accepterad Raph1 | Whitelist ansökning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Raph1

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Användarnamn: Raph1

Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561198001310379/

Vad är ditt namn i verkligheten? Raphael

Vad är ditt discord namn? Raph#1906

Vad är ditt födelsedatum? 4 Maj 1999

Berätta om din karaktär. André en 24 årig man född i en lite förort i södra stockholm valde fel vägar i livet. Som ung spenderade André mycket av sin tid i centrum och sålde droger åt äldre för att kunna få en slant i fickan. Han va alltid neutral i bråk mellan gäng men var trots det stor i käften. En dag ropade en nära vän till honom ut för att "softa". 3 andra grabbar stod där och ville snacka med honom. Det slutade med att de drog upp honom till skogen mitt under vintern och misshandlade honom blödande. För vad, för ett rykte om att han snott någons stash. Den dagen liggande där i snön bestämnde André att aldrig mer hålla på med sånt ingen. Istället föll han in i en håla fylld med marijuana, kokain och andra droger för att dämpa sin ångest. Det tog ett tag innan han kunde ta sig ur detta men förlorade många relationer och vänskap på vägen.

Varför ska just du bli whitelistad? Har rpeat tidigare i spel som garry's mod och kan bidra med en god spelupplevelse.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? Jag har hört mycket gott om denna server, att folk tar det seriöst.

Hur många timmar har du på FiveM? 30 h

Hur hittade du Multistaden? Min polare rekomenderade den.

Har du tidigare blivit bannad här eller på någon annan server? Nej

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Nej

Bra ansökan, man ser att du verkligen vill bli whitelistad.
Grattis till WL.
Välkommen till multistaden. ;)

Tillbaka